IMA JEDAN FLUID

24.05.2020.



slika: digital artist

Ima jedan fluid
koji me za tebe veže
čak ne znam
ni je li to ljubav.

Neka muzika sfera
plete svoju mrežu,
zove me u tvoj zagrljaj,
mami mi misli
otvara srce, širi ruke,
da te stisnem uz sebe
i samo budem
onako, bez riječi,
samo da dišem uz tebe
i nikad se ne pomjerim
znajući da si tu negdje,
ako mi zatrebaš.

Ne želim te posjedovati,
a sav si moj, znam to,
negdje iz dubine duše,
nikad to osjetila nisam
pa taj fluid ljubavi
ne znam imenovati,
da bih njegovu energiju
prenijela u zemaljski svijet.

To nebo ljubi zemlju,
muškarac ženu,
žena muškarca,
priroda uživa,
a taj fluid čudesni
u ljudima se skriva,
golica nas da ga se sjetimo,
da ga svojom dušom osjetimo.

Ima jedan fluid ljubavi
ništa ne želi posjedovati,
a sve posjeduje,
jedninu razdvaja
pa u cjelinu spaja
svoj dom stvara
na neočekivanim mjestima.

Hm, ima jedan fluid ljubavi
svjesna sam ga jako...


napisano: 04.01.2017.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.