LJUBAZNOST - sam svoj kreator (11)

06.05.2020.



slika: digital art


Kad razmišljam o ljubaznosti, prvo što mi padne na pamet je lik moje pokojne bake, majke od pokojnog oca. To je bila ljubazna žena. Eh, da mi je njene ljubaznosti i dobrote koliko je crno ispod nokta, kako bih ja bila ljubazna osoba. Ovako, mogu se samo prisjećati te neobične starice sa još neobičnijim vrlinama kojima me je poučavala kao dijete, gdje sam ih sve manje ili više pogubila kroz životna previranja, samo Bog dragi zna.

Srela sam još nekoliko ljubaznih ljudi u svom životu koji se, ruku na srce, mogu na prste jedne ruke nabrojati. Zašto je to tako ne znam, znam samo da tu energiju želim ponovno aktivirati u sebi.

Razmišljam jesam li i koliko bila ljubazna u svom ophođenju sa drugim ljudima, životinjama i prirodom u cjelini. Mislim, da stvarnog pojma ljubaznosti nikad nisam bila uistinu svjesna. Uglavnom sam nastojala biti ljubazna, a koliko je ta ljubaznost bila iskrena o tome bi se dalo pričati.

Od danas želim punim plućima svjesno živjeti energiju ljubaznosti.

Ljubaznost je riječ koja će od danas neprestano biti prisutna u mom ophođenju prema svojim bližnjim. U prvom redu ću se početi najljubaznije ponašati prema svom partneru i djeci. Svoje ponašanje proširit ću na svoju širu obitelj i društvenu zajednicu.

Moja okolina će u svoje okrilje dobiti osobu koja će, umjesto o vremenu i politici pričati o ljubaznosti i dobroti. U svim svojim djelatnostima nastojat ću maksimalno biti svjesna ove plemenite energije.

O ljubaznosti ću učiti iz prirodnih procesa, ljudskog ponašanja i komunikacije.


LJUBAZNOST

Odlučujem se biti ljubazno biće.
To je za mene pravo otkriće.
Živjeti svjesno ljubaznost, je lako
To može učiniti u ponašanju svatko.

Dok odlučujem da ću ljubazna biti
Svjesno ću to, pošteno učiniti
U sjećanju na svoju baku
Neću živjeti u neljubaznom mraku.

Imam od nje dobro predznanje
Kako da promijenim neljubazno stanje.
Nemam pojma gdje sam do sad bila
I zašto sam ljubaznost, malo koristila?

Lijepo bi bilo živjeti tako,
Kada bi ljubazan bio svatko
I koristio samo ljubaznost svoju
Doprinoseći svačijem spokoju.

Ljubaznost bi tako, kao uz put bila
I dobra djela stalno činila.
Djelujući kao suosjećanje
Kojem ne treba ničije priznanje.

Voljela sam gledati druge ljude
Kad se ljubaznosti samo začude,
Osmijeh im na licu zatitra
Kroz život krenu, koraka hitra.

Odmahnu samo svojom glavom
I krenu prema cilju pravom,
Kao da u jednom trenu,
Izgube neku, početničku tremu.

Tada mi nešto zatitra u duši,
Cijelu koncepciju nesigurnosti ruši
I sama smjelo, sigurno koračam
Ljubaznim osjećajem prolaznike ispraćam.

Prisjećajući se prirode i njenog sklada
Pčele na cvijetu, što je vodi nada,
Da će tu skupiti polena najviše,
Dok žalcem svojim miris udiše.

Iako mi je polen gorkog ukusa
Med je ipak slatkog okusa.
Takva će za mene ljubaznost biti
Kad je srcem, počnem provoditi.

Voljela bih doživjeti reakciju nacije
Na ljubazne svjetske inspiracije,
Koje u svakom uljudnost bude,
Podsjećajući na darežljivost sve ljude.

Takva je bila moja baka.
Ona se nije bojala mraka.
Uvijek je bila prijazna,
A ja njena, unuka mazna...



http://www.digitalne-knjige.com/jotanovic2.php

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.