SPOSOBNOST

16.05.2019.



slika: digital art


Danas odlučujem kreirati svoju sposobnost. Ovdje i sada otpuštam sva protekla kreiranja u kojima sam se osjećala nesposobnom izaći na kraj sa pojedinim životnim situacijama. Sada odlučujem prihvatiti opciju sposobnost i živjeti novi sustav kreiranja. Sada sam sposobna odgovorno kreirati procese u svom fizičkom tijelu. Odmah naređujem svojim sustavima za tjelesnu težinu, da istu dovedu na optimalno stanje težine u skladu sa mojom željom (navesti težinu tijela koju želite postići).

Sposobna sam održavati zdravstveno stanje svoga tijela, emocija i uma na optimalnoj razini njihove uzajamne pozitivne svijesti.

Sposobna sam razumno vidjeti u svakom trenutku u kojem se smjeru kreću moji životni odabiri.

Sposobna sam usmjeriti svoju snagu u poslove koji će mi donijeti zadovoljstvo i blagostanje.

Sposobna sam održavati svoj dom čistim i ugodnim mjestom za život.

Sposobna sam istinski voljeti svog partnera priznajući mu njegove pune vrijednosti.

Sposobna sam privući uspjeh u svaki svoj poduhvat.

Sposobna sam prepoznati umno stanje svijesti i pretočiti ga u ispravne riječi i iskrene osjećaje.

Sposobna sam svojoj djeci biti idealna majka, prijateljica i učiteljica.

Sposobna sam istinski voljeti svim svojim bićem. Ovu sposobnost potvrđujem svojom svetom kreativnom riječi izgovorenom na glas tri puta.

Sposobna sam transformirati sve ove kreacije.

Sposobna sam transformirati sve ove kreacije.

Sposobna sam transformirati sve ove kreacije.

Dajem nalog mom trećem oku organu izvančulnog opažanja, da ovu sposobnost prihvati i proslijedi u djelovanje odmah i sada!



SPOSOBNOST

Svaki čovjek sposobnost ima
sva iskustva može sam da uštima,
u prvom redu da pozorno sluša,
dok ga život kroz misaona iskustva kuša.

Može ispravno koristiti svoje čulo vida,
da ga poslije djela ne zaskoče od stida,
osjetiti ljubavlju može
kako je gledati iz vlastite kože.

Dodir mu služi
materiju opipom da skuži,
mirisom osjeta prepoznaje zabranu
kakvu tijelu da proslijedi hranu.

I tako može kreirati ispravne stvari,
dok mu sugovornik njegovo poslanje kvari,
može odmah sebi reći: ispravno je ovako,
dok govornika sluša odabrati što hoće lako.

Za to je potrebno budan biti
i o priči jasno misliti,
birati svjesno ovo neću, a ovo hoću
i u svijesti stalno držati čistoću.

Kad u svijesti čistoću stvori,
onda može jasno da govori
o emocijama koje zrače ljepotu
i zadovoljno se prepustiti životu.

Uvijek će znati koje riječi mu uspjeh nose
i kojim djelima doprinose.
na ovaj način lako se djela kreiraju
i svakom biću rajsko stanje svijesti stvaraju.

Zato odlučujem, kreator ću svoj biti
i uvijek znati što ću kome dopustiti,
da kao znanje unese u moje biće,
dok riječi pored mene ne svjesno sriče.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.