SJEĆAM SE

14.03.2019.



slika: digital art

Sjećam se,
živjela sam nekad davno
na nekoj zvijezdi padalici,
a u Svemiru bez imena
postojala je moja unutarnja bit.

Srozala se u bezdan fizičkog življenja,
izgubljena u vremenu i prostoru
nepoznatih i nespoznatih svjetova,
izgubila se u bespuću života
razdvajanja bitog od nebitnog
tražeći pokidane niti svog postojanja.

Uhvaćena u paukovoj mreži
pa isisana kao plijen gladijatora,
sama u izmaglici nekoga i nečega
tražim put spasenja od same sebe.

Sjećam se, živjela sam jednom davno
koje sada za budućnost proslavlja
u knjizi postanka uskladišteno je moje sjeme
i posijano na oranici nesuvislih želja
kao sjeme spasenja za ljudske duše
što u bezdanu želja traže povratak
na zvijezde padalice sa kojih su pali.

Moja izgubljena bit,
bit je svih ljudskih duša
koje se traže u prvom do sebe
nesposobne da se igdje pronađu,
dok ih iskra njihovog duha ne podsjeti
tko su, otkud su i zašto su ovdje gdje su.



slika knjige: Anđa Jotanović

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN kod NSK RH 978-953-56061-3-0. Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.