MOĆ DRUŠTVA

16.02.2019.



slika: internet

Ej, moja slatka slobodo,
sa tobom u klinac
u ovom društvu, ja odoh.

Društvo me zaveza
lancima radne ovisnosti,
polomi mi kičmu
te iskrivi sve kosti.

Ni briga društva nije
o tome što mi radi,
šalje mi svoje doktore
pa se sa mojom boli sladi.

Neka mi društvo
i dragi Bog oprosti,
nema lijeka za bol
od društvene ovisnosti.

Ščepana sam u mrežu
gladnog i ljepljivog pauka,
od straha za opstanak mi je
u svim dijelovima tijela muka.

Samo tjelesna smrt
mi pomoći može,
a jednom kada izađem iz ove kože,
duša će fige društvu poslati
i konačno slobodna od svih postati.

Do tada ostaje mi,
da sama sebi prkosim
i moć cijelog društva
na svojim plećima nosim.




http://www.digitalne-knjige.com/jotanovic10.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN kod NSK RH 978-953-354-098-6. Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.