MOJA MALENKOST

29.11.2018.



slika: digital art

Eh, što sam mala,
do sada nisam znala
konačno je prestala moja vika,
da sam i ja jako velika.

Nije me briga što sam sa trona pala
niti što sam nekad nešto znala,
moja misao konačno šuti
samo u dubini malenkosti sluti
veličinu velikog i malog
onog, sa trona srušenog, preostalog,
mnoštva i jednoga
kojeg vodi put do samog Boga.

Eh, što sam mala,
kako prije nisam znala
što moja malenkost znači
i kako svojim svjetlom zrači?

Dok mi srce svojim ritmom pulsira
i stalno sa zrakom ima dodira
sa svakim živim stvorom
šutnjom, disanjem i govorom,
da, nisam više ni jadna,
bosa, gola, sita niti gladna,
nisam više ni agresor ni kontrolor,
a ni progresivni govor
ništa mi više ne znači,
nitko me više i ničim ne tlači.

Samo nijemo jesam,
ma gdje i sa kim da sam,
stoji kao svjedok samo
ja jesam i moja malenkost znamo,
da sve imamo i ništa nemamo.

Moja malenkost ne sluti više
ni za čim i ni za kim ne uzdiše,
samo bude tu da služi
nije joj potrebno nikoga da skuži
ne treba joj više ni znanje
ni siromaštvo ni imanje,
čak ni ljubav više ne traži
da životno poslanje ublaži

Više ona ni jeste ni nije,
u njoj se cijeli Svemir krije,
a ona, malenkost, se toj zagonetci smije
nježno se smiješi samo
kako o njoj ništa ne znamo.

Njena je veličina baš u malom
onom preostalom
od ničega i nečega
mojeg i tvojeg
onog nekog i nikog
koje je Bog.




http://www.digitalne-knjige.com/jotanovic7.php

Image and video hosting by TinyPic

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN kod NSK RH 978-953-354-040-5. Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.