VOLIM TE, ZEMLJO!

28.11.2018.



slika: digital art

Volim te,Zemljo, hraniteljice moja,
dok hodam po tebi puna sam spokoja
osjećam se mirno u naručju tvome
od samog rođenja prirasla si srcu mome.

Voljela bih da ti mogu dobrotu uzvratiti
i da mogu poput tebe uvijek dobra biti,
misli me zovu da te razumijem,
a osjećam - ni dotaknuti te ne smijem.

Mnogo sam ti bola, Zemljo, zadala
u tvom naručju živjeti nisam znala,
oprosti mi moje dosadašnje nevoljenje,
primi moje duboko izvinjenje
za sve loše što sam ti činila
nisam svjesna svog neznanja bila.

Suosjećajno kažem da te sada volim,
a za tvoj oprost i Bogu se molim,
tvoju veliku ljubav shvaćam sada,
iskreno te nisam voljela nikada.

Ni misliti o tebi nisam znala
ni sad ni dok sam bila mala
nisam shvaćala što mi značiš,
dok ti stalno svojom dobrotom zračiš.

Volim te, Zemljo, sada
u meni tinja tiha nada,
da ćeš moju ljubav prihvatiti
i prema meni nastaviti dobra biti.




http://www.digitalne-knjige.com/jotanovic7.php

Image and video hosting by TinyPic

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN kod NSK RH 978-953-354-040-5. Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.