INICIJACIJA

14.11.2018.



slika: digital art

Inicirala sam sebe za svog gospodara
nisam ni znala da za to imam dara,
sada kad sa sobom vladam
mogu svakom dobru da se nadam,
imam snage koliko god mi treba
odnekud se množi il' dolazi sa neba.

Dobro me služi moje samopouzdanje
priznajem da mi se sviđa ovo moje stanje,
ravnopravna više ne moram biti
niti trebam ikog išta moliti
sve mi dolazi što god mi treba,
a ja imam sve manje potreba.

Ni za čim ne žudim
niti se ičemu čudim
sve mi je nekako lijepo i milo
sve što sam htjela mi se ostvarilo.

Stalno sam smirena
i sa svakim sam pomirena
radost mi u srcu sija,
a u duši harmonija.

Bilo da sam budna ili snena
sa svakim sam uvijek pomirena
sve što mi treba samo mi dolazi,
a moje biće se u ravnoteži nalazi.

Ova inicijacija mi se sviđa
moje biće konačno uviđa,
ovako je lijepo živjeti
kad mogu raditi što god ću htjeti,
gospodarica sam svog života
u kojem zauvijek caruje divota..




http://www.digitalne-knjige.com/jotanovic7.php

Image and video hosting by TinyPic

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN kod NSK RH 978-953-354-040-5. Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.