DNK STRUKTURA

11.11.2018.



slika: digital art

Provjeravam strukturu DNK
kakva li je struktura ta,
dva kromosoma ima, kažu znalci
oni mora da su neki stranci?

Svi kromosomi se ne vide,
dok život svojom putanjom ide,
moja DNK mnogo kromosoma ima
i u njoj ama baš sve štima.

Oni su u sjećanju koje čuva znanje,
dok duša vrši svoje poslanje
i kad se spozna njeno znanje,
lako je vidjeti svako tjelesno stanje.

Kad se DNK može vidjeti
svako je tijelo lako iscijeliti,
sama sam svoju DNK uštimala
najbolje što sam po viđenju znala.

U tom znanju vodila me je intuicija
i mojih života tradicija
svoju DNK sam sama popravila
nije više onakva kakva je bila,
sad je tako savršena,
ali nikad neće biti dovršena.

Svaki život ima dva kromosoma
koji dušu uvijek vraćaju doma,
gdje god da se duša nalazi
ona se po sjećanju iz DNK snalazi.

DNK, sve sloj po sloju
veličanstveno mi pokazuje enigmu svoju,
svoje uvojnice po sjećanju slaže
sa svim znanjem ona raspolaže,
za tjelesno idilično stanje
DNK ima savršeno znanje,
takva je moja, a i tvoja DNK
ovakvu je samo Bog zna,
on ju je takvu idealnu stvorio,
dok je o idealizmu govorio,
iako je DNK savršena
nikad neće biti dovršena,
dok god se na Zemlji rađa ljudska duša
DNK njena uputstva sluša,
razvija se tako kako misli slijede
doživljava poraze i pobjede,
sve bilježi u pamćenju svome,
dok prebiva u tijelu mome.

A kada tijela fizičkog nema
ona u zraku pospano drijema,
dok čeka novo zemaljsko dijete
ona mu maju u snovima plete.

I kad se duša ponovo rodi
DNK je kroz život vodi,
ona mu određuje sudbinu života,
dok svoje niti nevidljive mota,
DNK sve moći u svojoj strukturi ima
i kako god hoće raspolaže sa njima.




http://www.digitalne-knjige.com/jotanovic7.php

Image and video hosting by TinyPic

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN kod NSK RH 978-953-354-040-5. Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.