PONIŽAVANJE I ODOBRAVANJE

08.11.2018.



slika: digital art

Eh, koliko sam puta
ponižena bila
iza sebe suze ostavila,
osjećala se izuzetno jadno
i za ljubavlju vapila gladno?

Od prve svjesnosti
odobravanja nije bilo,
a dijete se često
kroz ponižavanje učilo.

Počevši od svoje obitelji,
opraštam ocu i materi
sva poniženja
sa kojima su me hranili
i što nisu za moju
ljubavnu potrebu marili.

Opraštam društvu
što me ponizilo
i prema meni nepravedno bilo
nije me naučilo, da se izrazim
i na svoju sreću
kao na zjenicu oka pazim.

Opraštam religiji
što me učila da molim
i da svakom u svojoj blizini dozvolim,
da me ponižava koliko god hoće
i što su u meni zavladale samoće.

Opraštam planetarnoj svijesti
što me naučila
agresivnost jesti
i što je dovela
moju pamet u pitanje
dopustila mom umu skitanje.

Opraštam i sama sebi
i sve i jednoj ljudskoj potrebi
koja me ovisnom učinila,
a ja sam nesposobna
za samostalnost bila.

Dosta mi je zauvijek
ovih poniženja,
našla sam dobra rješenja
kako ću iz toga izaći
i svoje sebe-odobravanje
zauvijek naći.




http://www.digitalne-knjige.com/jotanovic6.php

Image and video hosting by TinyPic

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN kod NSK RH 978-953-354-018-4. Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.