EKOLOGIJA SVIJESTI

07.11.2018.



slika: digital art

Tko mi to život otrova
uvjerenjima svojim,
tko mi sruši stavove
stavovima svojim?

Jel' to život utisnuo
postojanje svoje,
dok se dani jedan za drugim
kao pčele roje?

Prenese mi obitelj
sjene svoje svijesti,
nauči me koju hranu
mozak treba jesti,
riječi gorke, tuđe
kao nedozrelo voće
roje se u mojoj svijesti
kako koja hoće.

Nikako da razumijem smisao
niti što mi kao sudbinu kroje,
jedva sam naučila razlučiti
što je od drugih,
a što samo moje.

Ekološka svijest
naum mi mami
kad ostanem sama,
suprostavlja se tami.

Svjetlo neko šapne mi tiho
da je svatko samo navik'o
živjeti po inerciji onog što se ponavlja,
a svatko bi mogao život da proslavlja.

Napravit ću ekologiju u svojoj svijesti
i dati zdravu hranu mozgu za jesti
koju će jesti sa uživanjem pravim,
dok ja svoj život kreiram
i harmoniju slavim.

Znam kako ću to učiniti
i konačno zauvijek stretna biti.




http://www.digitalne-knjige.com/jotanovic6.php

Image and video hosting by TinyPic

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN kod NSK RH 978-953-354-018-4. Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.