UZDAH

16.11.2018.



slika: digital artist

Što je uzdah za tijelo,
crno ili bijelo,
osjećanje duha,
dok izlazi iz trbuha?

Zašto li je izašao,
što je pronašao,
da ga unutra smeta
pa hoće da dotakne konture svijeta?

Gledam na mjesto gdje je bio
kao da nije smio tu biti
niti napetost mišića osjetiti.

Podsjeća li me da se odmorim,
o zaboravljenom progovorim,
tjeskobu možda odnosi
ili dah novi prosi?

Hoće li da spoznam
i plućima više kisika da dam,
tko to u meni uzdiše,
dok mi sudbinu uzdahom piše?

Sviđa li mu se biti u meni
ili bi da promijeni
disanje svoje,
dok se udasi jedan za drugim roje?

Opet se na mah
pojavljuje novi uzdah,
a ja mu imena ne znam
niti mogu, da ga spoznam.

Samo sam svjesna njegovog postojanja,
unutarnjeg pokretanja,
udisanja i izdisanja.


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/jotanovic.php

Image and video hosting by TinyPic

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN kod NSK RH 978-953-8054-87-7, ISBN kod NSK RH 978-953-8054-88-4 Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.