ZLOČESTA CURA

31.10.2018.



slika: digital art

Gledam u tvoje riječi
i osmijeh mi titra na licu,
a baš ovo jutro nakon buđenja
razmišljala sam o zločestim dečkima
u svom životu
počevši od oca,
brata i školskog druga,
prvog dečka i muža
ili poneke simpatije.

Nigdje ne nađoh dobrog dečka
koji me povrijedio nije
i da, bit će da sam stvarno zločesta cura
kad sretoh u životu takve dečke.

Zaustavih se na tvom liku,
zadnji si u nizu dečki koje sretoh,
razmišljam o tvojoj dobroti
osmijeh mi na licu,
a odgovora nemam,
on se skriva negdje
u tvom nedostatku vremena za mene
ili mom nedostatku vremena za tebe.

Zločesta cura i dobar dečko
negdje na raskršću putova
sretoše sei nasmiješiše jedno drugom
pa nastaviše svojim putovima.

'Sretan ti put, prijatelju,'
tiho prozbori moja duša
i suza iz oka kliznu
niz uplakano lice
zločeste cure.




http://www.digitalne-knjige.com/jotanovic6.php

Image and video hosting by TinyPic

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN kod NSK RH 978-953-354-018-4. Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.