SANJAH NOĆAS, DA ME VOLIŠ

20.10.2018.



slika: digital art


Sanjah noćas, da me voliš
na krilu ti glava moja,
toplom rukom mene maziš
i na moju dušu paziš.

Ne uzvratih ljubav tebi,
želio si samo moje tijelo,
odveze nas vlak u prazno,
zaspah ti na klupi mazno.

Ti potraži druge žene
cijela horda na te pade,
a ja gledam dušu tvoju
ne živi ona u spokoju.

Nemiri ti srce stežu,
umor teški tijelo mori
još ti k meni hrle misli,
problemi te teški stisli.

Misliš, da znaš ljubav što je,
zadovoljstvo ne poznaješ,
svud se družiš, svud te ima
glumiš da ti život štima.

U prazno te vlak odvede
još si ljubavi iskrene gladan,
život ti se kraju sprema
i slutiš kako me u njemu nema.

Sanjaš i ti da me voliš,
volio bi da sam sa tobom
na mene misliš tako često
u svojoj duši praviš mi mjesto.

Mene, dragi, imati nećeš
prohujalo je tvoje vrijeme,
ti odlaziš, a ja ostajem
nekom drugom ljubav dajem.


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.