TEBI, MAJKO!

07.10.2018.



slika: digital artist

Tebi majko, koja si me pod srcem nosila,
tebi, koja si me rodila i odgojila
želim svoju zahvalu napisati,
ti si mi najdraža, ti si moja mati.

Otkad si me na ruke stavila
uvijek si uz mene u svemu bila,
čuvala si me dok sam bila mala,
dizala si me kad bih pala,
a kad sam malo odrasla
i mislila da sam svom životu dorasla,
učila si me kako da preživim,
da poštujem život i da mu se divim.

Tebi, majko, svoju zahvalnost dajem
što svakim danom boljom ženom postajem,
voljela bih sada da te služiti mogu,
ali tebe nema, otišla si Bogu,
svoj si posao ovdje odradila
hvala ti što si moja majka bila.

Sada ti od sveg srca kažem hvala,
to je moja gesta jako mala
za sve što si za mene činila
divna si osoba i majka bila.

Moje si srce svojim oplemenila
od mene si dobru osobu stvorila
nadam se samo da ti je milo
što me tvoje biće stvorilo.

Tebi, majko, svoj naklon dajem
što postojim i još uvijek trajem,
ti si me o životu naučila,
da bih dobar i pošten čovjek bila.




http://www.digitalne-knjige.com/jotanovic6.php

Image and video hosting by TinyPic

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN kod NSK RH 978-953-354-018-4. Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.