USPJELA SAM

05.10.2018.



slika: digital artist

Uspjela sam, u fizički život sam došla
bez sjećanja što sam sve kao duša prošla,
rodila sam se kao žensko dijete
stanovnica sam divne Zemlje planete.

U seocetu malom život sam započela
kao dijete radila sam što god sam htjela,
upoznala obitelj, prijatelje i druge ljude
zapamtila gdje tko živi i povremeno bude.

Dok sam se ljepoti u prirodi divila,
ona me je u svoje okrilje primila
pa me ljuljala na livadi u cvijeću
i naučila me što hoću i neću.

Upoznala sam izvore, potočiće i rijeke,
mnoga sela, gradove i zemlje daleke,
more sinje, oceane i planete druge
neprohodne prerije, puteljke, ceste i pruge.

Uspjela sam, to sada dobro znam,
htjela bih svakom svoj uspjeh da dam
neka se svatko svojim životom sladi,
dok bilo koje djelo na Zemlji radi.




http://www.digitalne-knjige.com/jotanovic6.php

Image and video hosting by TinyPic

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN kod NSK RH 978-953-354-018-4. Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.