USPJEH

09.09.2018.



slika: digital artist

Uspjela sam u svom životu,
oko sebe sam stvorila divotu
gledam kako mi je lijepo i milo
i sve u ravnotežu stavljam što je bilo.

Lako sa prošlosti vladam
i sadašnjost uspješnu skladam,
a budućnost još lakše krojim,
dok dobra djela jedno za drugim brojim.

Ovakav uspjeh mi se sviđa,
moje biće konačno uviđa
kako je lako zajedništvo stvarati
i sa sobom jednostavno vladati.

Kad na svoj uspjeh gledam
o tuđim promašajima ne raspredam,
nego kome treba, pomognem bar malo,
ako je još nekom do uspješnosti stalo.

Tako oko sebe gledam u uspješnost
i sa mnogim ljudima gradim most
lijepog sustvaranja u mislima, riječima i djelu
podržavajući tako sebe i okolinu cijelu.

Volim ovakvo svoje sustvaranje,
volim i uspješno tvoje stvaranje.
volim svako uspješno dovršeno djelo.
volim kad se svako osjeća savršeno i cijelo.




http://www.digitalne-knjige.com/jotanovic7.php

Image and video hosting by TinyPic

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN kod NSK RH 978-953-354-040-5. Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.