MOĆ PLANETE ZEMLJE

26.06.2018.



slika: digital artist malcolmhorton.co.uk

Kao brižna majka
planeta Zemlja me štiti,
znam da ću u njenom naručju
od gladi zaštićena biti,
imat ću svjetlo,
da me po danu prati
i na pravi put
po mraku da me vrati,
disat ću slobodno kisik iz zraka
napojit će me izvor
i bistra rječica svaka,
vatra će mi tijelo ugrijati,
a ja ću o prirodnim resursima
sve potrebno znati.

To je moć Zemlje planete,
da mi na upotrebu daje
svoje energije svete
koje mi život bezbrižnim čine,
da mogu živjeti mnoge dane
i najbolje svoje godine
raspoređene u djetinjstvo i mladost,
zlatno zrelo doba i mudru starost.




http://www.digitalne-knjige.com/jotanovic10.php

Image and video hosting by TinyPic
ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN kod NSK RH 978-953-354-098-6. Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.