POVRATAK MOĆI

25.06.2018.



slika: digital artist

Negdje u ranom djetinjstvu
izgubila sam svoju moć,
ostala je u vrletnim
planinskim stranama,
u žuboru bistrog potočića
na livadi cvijećem posutoj.

Lutala sam svijetom
tražeći je u plastu sijena
i gle, ona je pronašla mene
u zaleđu života,
prepoznala je moj ideal
izgubljen u nedostatku
razumijevanja životnih potreba
i društvenih htijenja
pa sada ja i moja moć
družimo se i stvaramo
za sebe, obitelj, okolinu,
društvo i planetu Zemlju.

Moja moć i ja
objavismo se svijetu
pa neka nam svijet sudi
i kaže da smo ludi ili mudri,
nama je to svejedno,
jer i tako smo moja moć
ja i svijet - jedno.




http://www.digitalne-knjige.com/jotanovic10.php

Image and video hosting by TinyPic
ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN kod NSK RH 978-953-354-098-6. Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.