ZALJUBLJENOST

04.06.2018.




Neki osjećaji mili
sa mnom su cijeli život bili.
zaljubljena sam, sad ću priznati,
takvu me je rodila mati.

Zaljubljena sam u dom i roditelje,
obitelj cijelu i prijatelje,
zaljubljena sam u prirodu,
istraživanje i slobodu.

Zaljubljena sam u proljeće
kad trava raste i cvjeta cvijeće,
zaljubljena sam u ljeto
u sve lijepo i sveto.

Zaljubljena sam u sunce u žarko
kad me miluje zracima polako,
zaljubljena sam u dugu poslije kiše,
a duša mi za daljinom uzdiše.

A kad me težina djela pritišće,
zaljubljena sam u jesenje lišće,
u plodove koje vise sa grana,
dok obilje teče sa svih strana.

U očekivana vremena bolja
zaljubljena sam u žitna polja,
mirisnu travu pokošenu
u ljepotu prirode snenu.

Zaljubljena sam u zimu
njenu hladnoću i bjelinu
u djecu na vrhu brijega
koja uživaju u ljepoti snijega.




Zaljubljena sam u trenutke
koji mi otkrivaju ljubavne kutke,
zaljubljena sam u dijete na majčinim grudima
njegovu sklonost anđeoskim osmjesima.

Zaljubljena sam u prirodu,
ljudsku osobnost i slobodu,
u različitost ljudskih godina,
zrak čisti sa visokih planina,
livade zelene u ravnicama,
putove posute suhim grančicama,
u lišće zeleno i žuto
po stazi prosuto.
zaljubljena sam u izgradnju,
sjetvu, žetvu i sadnju.




Zaljubljena sam u posao,
kad ga odradim
u trenutak upitan,
kad se ne svadim.

Zaljubljena sam u djela
koja iza mene ostaju cijela,
zaljubljena sam u razaranje
kao pripremu za stvaranje.

Zaljubljena sam u održavanje,
kad mi slijedi odmaranje.
zaljubljena sam u lijepe snove
koji mi dušu obnove.

Zaljubljena sam u ljude
kad se nečemu lijepom čude,
njihovu inteligenciju i slobodu,
dok nekom djelu pjevaju odu,
razvoju, rastu i uspjehu
kad življenje dobiju utjehu.




Zaljubljena sam u osmijehe na licima,
nježne osjećaje u ljudskim srcima,
dobrotu u javnom djelu,
u kreaciju cijelu.

U pogledu snena,
u ljubav sam zaljubljena,
u osjećaj poljupca meka
bliska i daleka,
u uzdahe olakšanja
kad osjetim prihvaćanja.

Zaljubljena sam u lijepe misli
kad su me poslovni rokovi pritisli,
zaljubljena sam u istinite trenutke svete
kad mi leptirići nježnostii u trbuhu lete.

Zaljubljena sam u tebe
zadovoljnog pored sebe
kad me dodirneš
bez ikakve potrebe.

Zaljubljena sam u ruke tvoje
kad se s mojima na trenutak spoje,
zaljubljena sam u vatru što tiho pucketa,
toplinu u duš, kad harmonija cvjeta.




Zaljubljena sam u tvoj pogled zagonetan
u vidljiv osjećaj, kada si sretan
zaljubljena sam u rana jutra,
jučer, danas i sutra
u tihu, mirnu večer,
dok vrijeme polako teče.

Zaljubljena sam u jutra na plaži,
dok te moj pogled u gomili traži,
zaljubljena sam u tebe
bez ikakve potrebe
za trenucima spokoja,
a harmonija moja
sama sebe održava,
dok me cijelo postojanje podržava.



Ah, žena!
Stalno je zaljubljena,
a aktivnost njena, kreiranje održava,
dok joj cijelo postojanje kreaciju osvjetljava,
volim zaljubljenost ovu
sa njom živim sveukupnu obnovu.


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.