PRIJATELJICI ZA ROĐENDAN

05.05.2018.



slika: digital art

Ti danas slaviš rođendan,
a ja slavim što si moja prijateljica,
jutrom ranim podsjećaš me
na svoje postojanje
i osjećaj, ima netko
tko mi nije rod,
a volim ga kao da jeste.

To prijateljstvo naše
sjeća me na
tvoju prisutnost i uslužnost,
da si uvijek tu
kada mi treba
čašica povjerljivog razgovora.

Slavim sa tobom
rođendan svakog dana,
a jednom godišnje
pečatom prijateljstva
potvrdim ljubav
koja nas u čovječnosti spaja.

Sretan ti rođendan,
sretan nam rođendan
neka se rađaju prijatelji svuda
kao listovi na stablu želja
koji nose poruku,
ovakva mi ljubaznost treba
koju samo prijateljstvo nosi,
dok zajedništvo
među ljudima cvjeta
od čovjeka do čovjeka,
preko cijelog svijeta.


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.