POTRAGA ZA SOBOM

25.01.2018.



slika: digital art

Tu sam, svjesna svog postojanja,
neprestano se tražim u prvom do sebe
nesvjesna svoje uloge u procesima života,
djeteta, djevojke, žene, majke,
domaćice, djelatnice, odgojiteljice,
pogubljena u obvezama svakodnevnice,
rasijana u moru ženskih obveza
ne prepoznajem se u drugom.

Kako da se pronađem u svima
i posložim na ispravan način,
pitam se svakodnevno
pa da vidim gdje sam,
sa kim sam i tko sam,
koliko su moja djela, mala i velika,
zaslužna za prihvaćanje
moje nepriznate osobnosti
i zašto su nesvjesno isčeznula
u pokidanim nitima života?

Gladna sam ljubavi i pažnje,
tražim osjećaj dobrodošlice,
da je nekome stalo do mene
iz svoje obitelji, okoline,
društva i njegovih zakulisnih igara,
svjesna svoje uloge žene
i nesvjesna da sam se pogubila
od ljubavi za samu sebe.

Rasplinula sam se u oblaku misli
svakodnevnih djela i htijenja,
ostvarenih i ne ostvarenih nadanja
u cijepanju svoje osobnosti
na svoju obitelj, radne kolege,
poznate i nepoznate prijatelje
kod kojih sam ostala bez povratka
u neiskazanim čežnjama duše,
pogubljena i ne posložena.

Tu sam, a nema me,
hoću li se ikada pronaći
i skupiti djeliće sebe
po bijelom svijetu prosute
i povezane u neraskidivu cjelinu
koja vrednuje izgubljeno
i s iznenađenjem pronađeno?

Vjerujem da hoću
pa ja sam žena!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.