IGRAM SE ŽIVOTA

22.01.2018.



slika: Josephine Wall

Igram se života
i baš mi je milo
otkrivati njegove tajne
kroz iskustva izražene,
neke lako zaboravljene
i neke trajno zapamćene.

Nije to laka igra,
život je dostojan igrač
podmazan svim mastima
koji lako dobiva
i lako gubi dobiveno
s istom strasti
u zdravlju rođenog
i u boli napuštenog.

A između tih intervala
daruje i po koju strast
za erotskom žudnjom,
po neko usputno milovanje
i zagrljaj nevinog djeteta,
sigurnost i nesigurnost
u intervalima servira
kao gladnom obrok,
da se redovno nahrani
strahom ili hrabrošću
u bespoštednoj igri preživljavanja.

Ma, dorasla sam ja
njegovoj igri sjene i svjetla
i smjelo se igram
svojim i tuđim životima,
sa smiješkom na usnama
ili suzom tuge u oku
čvrsto gazim zacrtane staze
u pravilima životne igre.

Veličanstven sam ja igrač
koji kontrira životu
u svim izazovima
njegovih iskustava
niti pobijeđena
niti sam pobjednik.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.