VOLJENI

10.01.2018.



slika: digital art

Voljeni, ne hajem da li me voliš,
ali ti zahvaljujem na potaknutoj ljubavi
i zato, moj naklon primi
uspio si tamo gdje mnogi ljudi nisu
ništa mi nisi posebno dao
ni uzeo od mene ništa nisi,
ali osjećaj si probudio
i suosjećanje prema jednoj duši.

Kažeš mi kad me nema, da ti falim,
a rijetko sa mnom komuniciraš,
utjehu nalaziš u svojoj samoći
pa je kratiš u zagrljajima drugih žena,
sanjaš li tada i moju toplinu
ili me ni tada u tvojoj duši nema?

Lijepo je osjećati puninu u srcu
koju si ispunio svojim postojanjem,
a osjećajući ljubav prema tebi
lako mi je tim osjećajem voljeti sve ljude,
hladnu zemlju usred zime,
ogoljele planinske vrhunce,
gladnu pticu na suhoj grani,
sićušnog mrava na vrijeme da opazim
i maknem stopalo da ga ne pogazim.

Ljubav u mom izranjenom srcu
sjetno govori sama za sebe,
tajanstveni osmijeh na usnama
sa dušom pomirenom komunicira
i samo bude, ne traži ništa,
a daje sve što može dati,
jučer i sutra u danas spaja
širi zrake ljubavi pa ih razdvaja.

Svaki atom vibrira tom ljubavlju
u tom slavlju sudjeluje
i ne govorim čistu istinu
kad kažem da i ti meni fališ,
stalno si sa mnom u mojim mislima
i osjećajima koji radost mame,
tajnoj komunikaciji srca i duše,
dok mi u srcu puninu održavaš
tvoje misli slušam iz etera,
ti si postao moje drugo ja
to svaki atom u meni zna.

Voljeni, i kad bih htjela, da te ne volim
ne bih tako živjeti mogla,
mogu samo da se smiješim
osjećaju u duši i srcu mom
i da šaljem ljubav cijelom biću tvom.



slika: Nenad Grbac

http://www.digitalne-knjige.com/jotanovic6.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN kod NSK RH 978-953-354-018-4 Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.