PROGRESIVNOST

10.02.2017.



slika: digital artist

pjesma je napisana: 10.05.2013.

Da li u životu iskustva biram
ili po tom pitanju stagniram,
a sve mi se čini,
da je u pitanju stagniranje,
a ne svjesno progresivno biranje?!

Progresivnost nije pasivnost,
progresivnost je aktivnost,
samodisciplina i kretanje,
uzorno ponašanje i shvaćanje,
života u njegovoj srži,
koje opstanak vrste u naručju drži.

Progresivnost drži uzde u ruci
kod nje nema...potegni...povuci,
jasno se zna smjer kretanja
u kojem nema ničijeg smetanja.

Progresivnost iscjeljuje iznutra i izvana
vidi životne situacije sa svih strana,
svu agresivnost u ravnotežu dovodi
prema zdravim odnosima u životu vodi.

Kad planove dnevne smišljam,
obično o progresivnosti ne razmišljam
a ona djeluje neprimijetno
bira za mene ono što je spretno.

Tamo gdje je neuspjeh, uspjeh bira
sa svakim djelovanjem ima dodira,
kad progresivnosti nisam svjesna,
koža mi postaje tijesna
pa sam nekako nezadovoljna
kad ne koristim iskustva voljna.

Sad sam svjesna,
da nije progresivnosti
ne bi djelovali nikakvi “oprosti”.

Hvala ti, progresivnosti,
što djeluju moji oprosti.

Kad je progresivnost na djelu
u svom djelovanju obuhvaća me cijelu
tad mi sve, kao po „loju“ ide,
a ljudi me sretnu i zadovoljnu vide.

Hvala ti, progresivnosti, što postojiš,
što ispred mene uspjehe krojiš,
što me u zdravom stanju održavaš,
što me u mojim aktivnostima podržavaš,
što me bodriš kad mi se raditi ne da,
što me liječiš kad me tko poprijeko pogleda,
što me na samodisciplinu podsjećaš,
što sa mnom skupa osjećaš
kako se ispravnim putem korača,
a život u cjelosti zdravo shvaća.


http://www.digitalne-knjige.com/jotanovic3.php

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem

ISBN kod NSK RH 978-953-8100-20-8

Sva autorska prava pridržana.

Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.