HTJELA BI MOJA DUŠA

30.01.2017.


slika: digital artist

Na krilima ljubavi nosi me moja duša
i htjela bi samo o vrlinama da sluša,
a ja joj poneku manu podvalim
samo da se sa dušom malo zabavim.

Htjela bi duša da voli svakog čovjeka
to je njena potreba prijeka,
a ovdje je ljubav uvjetovana
sa malo vrlina, a mnogo mana,
pa se duša dobro ne snalazi,
ovdje svoje prirodno stanje ne nalazi,
a njeno je prirodno stanje čista ljubav
sjećanje na iskustva u kojim je čovjek prav.

Htjela bi moja duša
o dobroti samo da sluša,
da je živi svakog trena
to je prava priroda njena,
da živi ljubav sa svim ljudima
i prisustvuje prirodnim čudima
u kojima zemaljski život mrežu plete
harmonijom pjesme muzičara i poete.

Kozmičke sfere duša bi na Zemlju spustila
i ni jedno zemaljsko iskustvo ne bi propustila,
ali ovdje vladaju zemaljska pravila
u kojima duša još nije živjela
koje sputavaju slobodu duši
pa se ona u svojim htijenjima guši.

Tako je na Zemlji, dušo moja,
ako hoćeš mira i spokoja
prilagodi se zemaljskom životu
ovdje možeš živjeti zloću ili dobrotu,
dva iskustva u jednom imaš
malo dodaš, a malo oduzimaš,
ovdje je svjetlo deficitarno
ne znaš što je lažno, a što stvarno.

Harmonija kozmičkih sfera ovdje ne postoji
sve se kreće, a kao da stoji
u tom kretanju život vibrira
ovdje se jednostavno ostavlja i bira,
čim udahneš moraš izdahnuti
ili od života ništa neće biti
kad odlučiš da zrak udahnuti nećeš
onog trenutka na Zemlji umrijet ćeš.

Tako ti je moja, dušo mila,
ipak si ti život proslavila
pa ga živiš k'o kraljevna neka
koja svog princa na konju čeka,
ti si svoja životna htijenja ostvarila
u svemu si ravnopravan sudionik bila.


29-03-2015

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.