Rock mi je skinuo grudnjak

petak, 30.06.2006.

Funeral of Hearts

Take the quiz:
Koja će nam pjesma svirat na pogrebu?

We Are The Champions by Queen
Ja sam ja. Uvijek sam znala dobiti ono što želim iako nisam uvijek znal točno što želim. Ako nešto ili nekog nisam dobila,tj. osvojila to je zato jer sam sea mrtva a ne zato jer se nisam borila do samog kraja. NEMA PREDAJE!

Quizzes by myYearbook.com -- the World's Biggest Yearbook!

Ok malo sam možda izmjenila tekst, ali je to u biti ono što ja jesam. Ne posustajem dok ne dobijem onošto želim i to je u pravilu uvijek tako. i dođe jedna Kukuruzna budala i smrvi moije svjetonazore u prahburninmad. Da ga bar nisam nikad niti upoznala! Da bar nema takve plavu kosu i te plave oči bi li ga ipak voljela? Ili bi on za mene bio neprimje tan lik u životu punom drugih dečkiju? Pitam se koliko ja zapravo gubim u svemu ovome. Da mu bar mogu reći nešto ružnog, ali ne mogu jer on je takav da nije gad jedan skrivio ništa zapravo.cerek Svemu sam ja kriva. U zadnje me vrijem tješe samo i jedini Peppersi. MUSIC IS MY AEROPLANE! Shvatila sam da postoji jako malo savršenih stvari ali jedni od njih su 100% RHCP! thumbup Fora je u tome da samo ljudi koji su najodvratnija bića na ovom svijetu imaju nadati se nečemu. Ako spoznamo naše greške postoji šanse da ćemo ih moći ispraviti. Peppersi su se drogirali ko niko drugi, ali su sad čisti i tome im se divim. Želim samo živjetiTo je sve što želim i samo to želim. Ja sam Borac. Borci ne odustaju. I am a fighter/ I aint gonna stop/ There is no givin' up/ I've had enough. Sutra stavljam kompletne stihove te pjesme kad budem doma. Tu u K.V.A.R.K.u mi se sranja znaju događat. roflAko je itko primio komentar s mog bloga koji mu se nije bash svidio to možda i nisam napisala ja. Zaboravila sam sredit komentiranje - maknut linkić za svij blog i vidim da je netko prtljal pa ... Ako ste primili komentar od nekog ko vam se ne čini ko ja - ignorirajte!
Neznam kaj da više radim u vezi kukuruznog. Ljrto je a ja sam doma cijelo ferje... Mislim da bi bilo najbolje da si nađem nekoga s kom ću onak...bit. Ajde dobro! Nekog s kim ću hodat i s kim će mi bit lijepo tak da ću ga zavoljet. Njegakiss. Ne kukuruznog.
Moram ić, ali imam još nešto za kraj...

Take the quiz:
A koji je tvoj budući posao?

Glazbenica
Go with the flow! Želim da stvari budu po mome - želim samo da mi se snovi ispune...

Quizzes by myYearbook.com -- the World's Biggest Yearbook!

- 21:01 - Komentari (24) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.