Rock mi je skinuo grudnjak

srijeda, 14.06.2006.

First day

To je to dakle to! It's the first day of the rest of your life. Prošlu subotu sam ja otišla u svoj salon di inače idem na obrve i sve i za koji znam da je super. Tamo sam ih pitala koliko bi koštalo brijenje glave, oni su mi rekli i ja sam si dogovorila termin za danas prije škole. To je nešto što sam si ja već odavno htijele napravit, odlučila sam još prije godinu dana da ja želim obrijat si glavu za zadnji dan osmog razreda. Staroj sam rekla svoje planove prošlog ljeta još i onda je bilo sranja, zato sam joj danas sve htijela pršutjet i dovest je pred gotov čin. Ali moju staru su nazvali iz salona i rekli su joj za moje planove. Rekli su joj i da sam slagala da mogu donest njezin potpis. Upravo sad moj stari razgovara s njom o tome preko telefona. I ja sam maloprije s njom razgovarala i odala mi je ono čeg sam se najviše bojala : svoju izričitu zabranu popračenu brojnim komentarima o tome kako nisam normalana jer sam prerazmažena i sl. Ali znate kaj? Nema šanse da ja to ne napravim!!! Škola mi počinje u 13:15, ja sam starom rekla da mi počne 12:15 sutra i ... Otići ću, pronaći ću neki drugi frizerski salon i napravit ću to. Roditelji jesu tu da nas ograniče u rađenju nekih stvari zbog kojih bi nam kasnjije moglo biti žao, ali ja sam ovo još prije godinu dana odlučila. Nikad ne bih žalila zbog nečeg što sam učinila već zbog onog što nisam. Ali čuti glas moje mame preko telefona je bilo i više nego čudno jer mi je doslovce zaprijetila. Svjesna samja da mi ona može zabraniti sve : bubnjeve, kompjutor, izlaske... Mogu izgubiti sve, sve što želim, ništa što želim . . . Ako sam išta naučila iz ovog s Kukuruznim jest da ionako ne mogu imati sve. Nešto ću možda izgubiti, ali ionako ne mogu imati sve. Ionako mi život neće nikad biti potpun (ničiji nije) pa čemu se mučiti? Ako ja ovo nebudem mogla napraviti, najbolje da se odmah sad zabijem sa zdjelom sladoleda u krevet, pokrijem se sa poplunom prek glave i tamo ostanem zauvijek. A to mogu napraviti i kad se vratim doma jer će me moja stara ionako natjerati da to napravim.
Čini mi se da ovaj post nije dovoljno jak (da nisam u njemu do kraja izrazila svoje osjećaje) ,ali nisam niti ja jaka osoba. Za svaki se kurac plačem! Moj život je srane, možete me tješiti koliko oćete, ali ned mi se živjet ga. Nemam volje ni za šta. Danas se rastaju prijatelji. Ljudi s kojim sam išla 4/8 godina u razred danas me napuštaju. Ovo je pjesma o njima koju imamo na majicama:
ANA Jedinice reda bez problema
Tračeva kod nje „uopće nema“.

NINA Vesela cura, uvijek se smije
Iza te face „štreberka“ sa krije.

BRNADICA Kikice kad stavi-komad je pravi,
Još malo smiješnog hoda i to vam je moda

ČUBIĆ Čibuć ko čuba, on umjesto 5ica kuljare reda
Svinjama iz štale on ni makac neda.

DEJAN Turbo Pevec-šutljiv to je tip
U imeniku mu se uvijek zavali neki klip

MAJA Sa svojim je nadimkom imala problema
Al nam je dala do znanja da s njom šale nema.

KIKA L'loyd je za nju stanica prava
Markirala nije nikad već bila kod zubara.

MILAN Dok izbjegava kamere u trgovačkim centrima
Njegov popis opomena mjeri se u metrima.

KNEŽEVIĆ Havajske košulje njemu su moda
On uvijek čudno žmirka i hoda.

MARIJA Dokaz da plavuše nisu glupe
Iako nekad baca izraze tupe.

KOMAD Ah,to ti je čovječe komad naš
„Nema“ pljuge ni novaca-samo da znaš

ANA-MARIJA Luda,šašava,sve naj-naj
Neće te iznevjerit-ti to znaj.

IVANA Dal stvarno je sramežljiva il se samo pravi
Nitko od nas nezna šo joj je u glavi.

JELENA Sa Fićom je postala teta
Dečkima je ona glavna meta.

MARKO On je štreber/sportaš pravi
Za zeku se uvijek na prvo mjesto stavi.

SLAĐANA Najdraža joj boja zelena trava
Oko vrata visi joj marica.

JOSIPA Bori se za 5ice svoje
Nema brže od naše Joje.

PECKO Njemu jedinice nisu bitne
Na pilani radi za novce sitne.

SIKA Ona je baš vražičak pravi
Sa par kratkih vlasi na glavi.

GABRIJEL Big Mama-tako ga zovu
Uvijek smisli pizdariju novu.

ROMODA Ovaj slatki dečko naš je pravi Cigo
Kad vidi komad željeza odmah bi ga digo.

MATEA Voli da dečke po glavi lupa
Ova cura i nije tako glupa.

MATO Šutljiv je,dobar je ako mira mu date
Samo nemojte da za štakore ga zezate.

KSENA Ona je ratnica prava
Kak ju od škicanja ne boli glava?

ŠPORČIĆ Tomo vam je naš novak
Za „dolazak“ na sat on je prvak.

ZIMET Gizmo je uvijek u centru pozornosti
Kao i mi svi on voli se ludirati.

Dogovorili smo se da idemo nakon nastave u Latino, pa u L'Loyd, pa u mali kružok po klubovima. Stara mi je danas toliko pizdila da mi je rekla da nemijem pit, a kamoli napit se. Ali ionako će me ubit kad dođem doma, pa čemu se štedjeti? Ja jedva čekam da si glavu obrijem (da mogu doživljavat kako mi kosa raste ponovno), ali brine me to dal ću moći? U ovoj pripizdini od Križevaca to nije lako moguće. Ovi koji su iz salona zvali moju staru rekli su joj da moraju dobit njeno dopuštenje ak sam mlađa od 18 godina. Možda to vrijedi ko onaj zakon da nesmijete prodavat alkohol mlađima od 18, ja kam god sam došla uvijek su mi dali cugat. Nadam se da ću uspijet, svi kojim sam rekla za to su mi povjerovali i znaju da sam ja dost luda da to napravim. Da bar nisu zvali moju staru, sve bi bilo super... Ljudi - držte mi fige! Stari mi odlazi na posao oko 12 i kad on ode ja budem otišla po Slu i onda idemi nać salon di bi mi to mogli napravit. Svjesna sam što gubim ako to napravim,ali to je moja odluka i moram ju ispunit do kraja. Ako me više nebude tako često na netu, nemojte me brzo zaboravit, cause I'll be back.

- 10:01 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.