Rock mi je skinuo grudnjak

subota, 27.05.2006.

Give it away

Svi su muškarci svinje!!! Sve što hoda naokolo i ima nekaj da mu se klati međ nogama trebalo bi (da je po mome) riješit tog tereta. Dečkima je mentalni sklop takav da im nije zanimljivo družit se s tobom ako od toga nemaju barem nekakve koristi. Oni ne mogu kroz ijedan jebeni razgovor zadržat koncentraciju,ali im nije problem uvlačit se u dupe kad nekaj trebaju od tebe..Možda sam ja jednostavno dosadna osoba,ali bi radije da mi onda to netko veli nego da si je dobar sa mnom za slučaj ako mu nekaj treba. Cure su barem dovoljno poštene da budu licimjerne,koliko god to glupo zvučalo. Imam ja dosta frendova,pardon- "frendova". I njih dijelim većinom u dvije grupe. Prvi su oni koji su si ok sa mnom,ali mi nikad stvarno ne razgovaramo o nečem bitnom već se samo zekamo. Ti isti kojima je problem povremeno me pitat: "Kak si?" se ne ustručavaju tražit me da praktički umjesto njih napišem test iz nečega. Među drugu grupu dečkiju spadaju svi oni dečki koji se prave da su ti frendovi i da ih zanimaš ti kao osoba,a u biti je svima dobro znano da se oni s tobom nebi družili da ti nisi zgodna/pametna/popularna itd. Nisam ja tu neka feministkinja,ali mi ipak idu ne živce neke stvari. Ne volim dečke koji me navedu da pomislim da sam im draga (frendica), a onda me opet uvjere u suprotno, a na žalost nema dečka koji to nije meni napravio. Ok ima možda par osoba... Npr. Kukuruzni koji mi nikad nije dao do znanja da sam im draga,"haha". Al fakat -njegovo je ponašanje i više nego super,ak se uzme u obzir kakva sam ja kuja bila prema njemu. Tu je naravno i Vanja-jedan fora tip kojeg sam upoznala na bratićevom rođendana. On je ok! Ak se uzme u obzir da se mi zapravo i ne poznamo dobro. On ima taj neki band i on bi htio da ja bubnjam u njemu,samo kaj ja neznam još baš tak dobro bubnjat. Ja sam to njemu sve objasnila, ali on je oduvijek bio tak dobar prema meni i rekao mi je da će on bez problema čekat da ja to kolko tolko naučim. A čuli smo se neki dan i tip je meni super jer ga zanimaju iste stvari kao mene i tak... Inače ja mislim da on i Kukuruzni imaju jednu sličnost,ali nisam sigurna u to.
Danas dok sam bila s Teom u dućanu ispričala sam joj o tome kak sam ja kao klinka uvijek dok sam si kupovala igračke prvo naravno uočila onu najbolju, najsjajniju igračku. Ali sam se onda uvijek odlučila za onu koja je imala neku manu i osjećala sam se sretno jer sam odabrala onu posebnu,specijalnu koju nitko drugi vjerovatno ne bi odabrao. Tea mi se na to nasmijala i rekla mi da sad shvaća kako to da sam si "odabrala" Kukuruznoga koji itekako ima mani. Ali je fora u tome kaj on nisam jedina,dakle nije joj teorija točna. Ma jebe mi se!
BTW: Prva se rečenica ovog posta ne odnosi na Velikog! On je fakat zakon tip do jaja i drago mi je kaj ne zatvara blog. Ma ima puno dečki bez kojih, ruku na srce, ja ne bih mogla,ali me neki raspizde i onda evo pišem ovak luđačke postove...

- 21:54 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.