KUĆNA RADINOST

31.12.2022.

domaći kruh za doček nove

Srce za moje anđele

30.12.2022.


moje srce za VAS u mom omiljenom napitku

danas malo u šetnji

29.12.2022.



meni izgleda lijepo

sedam dana

28.12.2022.

Od malena nisam ljubitelj kiselog zelja tako da mi sarma nije prioritet prvi dan nove godine bio nikada, a moj djed je uvijek govorio da je sarma najbolja nakon sedmog podgrijavanja. Naravno, sarma je zdrava u zimskom periodu jer ima puno vitamina C koji je potreban organizmu a i sprječava skorbut.
Znajući da nisam ljubitelj kiselog zelja baka je meni napravila sarme od slatkog zelja sa puno paradajza, naravno sarma nije sarma ako nije sa rađena sa kiselim zeljem ali ja volim slatkastu sarmu u koju stavim sve sastojke, uz dodatak pancete u komadu (mali komadić), i samo napravim restani krumpir za prilog, pire ili je jedemo ovako.
Tako da djedovo pravilo da je sarma najbolja sedmi dan nikako kod mene nije ispravan, a možda i je jer ju jedemo tri puta još iza prvog dana s obzirom da napravim duboki veći lonac (15 sarmi).

bez naslova

27.12.2022.

Nedostaju mi kolači jer sam ih lijena napraviti za mene i mog sina, a kupovni kolači nikada mi nisu imali okus domaćih kolača, pa ovim putem molim dobru dušicu (znam da ih ima) pošaljite mi nekako bar od svake vrste po jedan kolačić

SRETAN BOŽIĆ SVIMA

24.12.2022.

Želim Vam svima (pogotovo mojim anđelima) sve što si požele sami

Hvala dobrom djedi

23.12.2022.

zahvaljujući djedi koji je pročitao moju poruku, blagdan će nam biti lijep



uživala sam danas

20.12.2022.

hvala ti što si pristala odvojiti svoje dragocjeno vrijeme da popijemo kavicu u ugodnom prostoru

Trebala bih

18.12.2022.

bar staviti na vidljivo mjesto neki blagdanski ukras ali još uvijek nisam odlučila koji, još uvijek razmišljam dali uopće da napravim neki ugođaj. Znam napraviti ću to dan prije jer ipak je ugodno barem par dana gledati zelenilo borovih iglica i razmišljati kako će uskoro godina koja dolazi biti blaža od ove koja je pri samom kraju.
JEDVA ČEKAM UTORAK

Tužno

16.12.2022.

... je što samo 2% osoba sa invaliditetom je zaposleno i prima svoja primanja. ... je što nitko nema sluha za civilne osobe sa invaliditetom, što smo osuđeni da se na bilo koji način moramo dokazivati da smo dio ovog društva jer školuju nas i traže da završimo i više obrazovanje ako smo za to psihofizički sposobni, a kada dobijemo diplomu i tražimo posao kako bi dokazali našu vrijednost u ovom društvu tada nas odbijaju jer po njima nismo učinkoviti, a nisu ni svjesni da bi mi svojim radom doprinijeli više u njihovom kolektivu jer svojom voljom i željom za radom, naravno i kvalitetom rada možemo napraviti više no što pojedinci mogu zamisliti.
... je bilo gledati osobe i djecu u kolicima kako na hladnoći zajedno sa roditeljima i asistentima čekaju da ih netko primi i sasluša.

Znam da će sada grubo i ružno zvučati ovaj red ispod ispisan ali moram

Voljela bih da svatko od ovih tamo (zna se na koje mislim) bude tjedan dana osoba sa invaliditetom, pa bi tako vjerojatno shvatili kako je biti slijep, kako je biti u kolicima, kako je biti totalno vezan za krevet, kako se samostalno obući, kako se zaposliti i biti ravnopravan član društva u kojem vladajući nemaju sluha za njihove potrebe i potrebe onih koji im svojom ljubavlju i razumijevanjem pomažu u njihovim svakodnevnim potrebama.

Hvala novoj TV i emisiji provjereno jučer

Zamolba djedu sjede brade

14.12.2022.

Dragi djedice imam jednu malu zamolbu koju ako ikako možeš izvrši prije no što počneš dijeliti pod okićene borove poklone ostalima.

Pošalji mi poštom paketić u kojem se nalaze dva pureća krila, paket mlinci, jednu malu glavicu zelene salate, malo sitnih slatkih kolača i jedan sok kako bi ja i moj sin imali ugodan i fin Božićni ručak i večeru.
Znam da ti jedino možeš ispuniti moju želju, hvala ti unaprijed
topli zagrljaj, pun ljubavi ti šaljem u ovoj poruci i ako možeš poslati ja ću ti biti neizmjerno zahvalna jer si mom sinu uljepšao dan koji uskoro dolazi.

prestala sam jesti


suhomesnate proizvode, crveni i bijeli luk, paštetu, ukiseljenu ciklu, vakumirane kobasice, samo zato što imaju neki intenzivan gadan miris i odvratan okus koji ni mlijekom ne možeš isprati iz usta.
čak kada sam ušla jučer u našu malu mesnicu pri ulasku sam osjetila taj miris ali nisam uspjela pitati mesara ništa o tom mirisu jer je imao mušterije ispred i iza mene.


MOJE PITANJE VAMA

dali netko od vas osjeti čudan miris kod guljenja crvenog i bijelog luka
ili čudan miris i okus kobasica kada ih kuha vakumiranih ili normalnih
čak i nekih pakiranih vrsta mesa kupljenih u trgovačkom centru bilo kojem

imam osjećaj da miriši po naftalinu ili nečem sličnom

LIJEPI POKLONI OD DRAGIH OSOBA

13.12.2022.

hvala D, hvala L


hvala Vam od srca na divnim poklonima
L i moja malenkost na medenoj kavi danas, hvala uljepšale ste mi dan

nisam ništa zaslužila, niti ću zaslužiti

12.12.2022.

Postoji dobar razlog zašto u nadolazećoj godini nisam zaslužila ništa, vrlo je jednostavan.
Prije puno godina napravila sam ogromnu grešku ne svojom krivnjom ali i dan danas se ja, da baš ja najviše osjećam krivom, iako sam postupila ispravno i odustala tada, ja sam kriva što nisam razmišljala i tražila totalnu anamnezu jednostavno mi je bilo lijepo provađati svo vrijeme s osobom s kojom nisam smjela biti, ali njegove iskrene laži bile su jače, uživali smo biti jedno pored drugog i postojali smo samo nas dvoje svaki dan i svaku noć, sve do jednom. JA SAM REKLA DOSTA JE.

Evo zato još uvijek svake godine nisam zaslužila ništa osim života kakav imam. Zato sam zaslužila veliko ništa.

želim svima

11.12.2022.

da iduća godina donese zdravlje, financijski dobitak, ispunjenje svih snova, osmijeh na lica,
da nitko nije tužan, da shvati da netko misli na njega iako je daleko
sebi želim veliko ništa jer veliko ništa sam zaslužila.

KOCKICE IDU DALJE

09.12.2022.

LIVAKOVIĆU
duboki naklon

LIJEPOTA

08.12.2022.

znate li čija je ova ljepotica
hvala ti srećo na finom slatkom poklonu

poklonila sama sebi

07.12.2022.

obožavam kaktuse



uvijek kada ga pogledam sjetim se anđela s bloga

još samo malo

06.12.2022.

2 plus 3 jednako 5, kada zbrojim dva zadnja broja godine koja uskoro dolazi, nadam se da će mi biti bar malo bolja no ova jer volim broj 5 jako iako po astrologiji nije moj broj.
Odvela sam Kikija i sebe do male lijepe slastičarne i uživali smo uz slatko, kavu i smijehu više od sat vremena zahvaljujući dobroti jedne divne osobe koja nam je to omogućila sa ostatkom naravno otišli smo u malu kupovinu namjernica za frižider jer Kiki voli jesti i stalno mu je glava u frižideru kada ne radi za nadnicu koja nam dobro dođe.
Naravno, sada je hladno pa ne radi svaki dan, ali sve se može kada se hoće i kada znaš od namjernica koje imaš doma napraviti fino ukusno jelo.
Jedva čekam da krene iduća jer hoće i mora biti bolja za mene od ove koja je katastrofa i želim je zaboraviti, a i dosta mi je spavanja koje mi pomaže da mi brže prođe dan.

igra živaca

05.12.2022.

Kako, gdje, kuda, do kada?
Razmišljam pijući kavu i sigurna sam da ću se to pitati do spavanja i sljedeće dane.

Sretna sam

03.12.2022.

Zahvaljujem blogu hr što je LUKI2 https://blog.dnevnik.hr/luki2 dobila poklon s njihove strane jer stvarno je zaslužila.

h v a l a

02.12.2022.

Hvala prvo mom sinu koji me danima pokušava razveseliti, koji mi je jučer donio divan poklon jer zna da to volim ali ni to mi nikako ne pomaže
nadam se da vidite što piše
NIJE U REDU
ČEKATI U REDU
ps to piše ako netko ne primjećuje



Drugo, hvala svemu što me gazi

nogomet

01.12.2022.

Da u reprezentaciji imamo kvalitetnog napadača zabili bi barem dva gola

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>