Za FreshCaYg

28.09.2016.

Postoji ova i ona lista ali svi mi blogeri imamo svoju listu blogera koji su nam cool bez obzira na kojoj se listi na naslovnici nalazili jer svaki bloger ima svoju posebnost i svaki bloger voli pratiti ono što mu se sviđa i što smatra da je njemu cool jer cool blogera ima i s jedne i s druge strane.
Svi mi pišemo jer volimo pisanu riječ i volimo pokazati svoj skriveni talent koliko smo cool ne gleda se ni po jednoj ni po drugoj listi, ne gleda se ni po broju komentara ispod teksta nego svog cool blogera biraš zato što su njegovi tekstovi, fotografije, stihovi, recepti tebi posebni na svoj način.
Postoje blogeri koji su cool a već dosta dugo ih nema ni sa jednim tekstom a kada su tu imaju na postu toliko komentara koliko imam ja kada moje piskaranje pročita dvoje blogera uključujući i mene i zato poštovani blogeru https://blog.dnevnik.hr/freshcayg/ ti si cool bloger bez obzira na kojoj listi bio na naslovnoj strani i rado te čitam iako rijetko komentiram jer ima pametnijih komentara ispod tvojih tekstova no što bih ti ja ostavila da ti ga napišem.









Oznake: napisala ANDREA

<< Arhiva >>