Ja priznajem svoje greške

20.09.2016.

Svatko od nas ima grešaka pa tako ih imam i ja i svoje greške plaćam i preplatila sam ih kako što su i mnogi preplatili svoje greške. Nikada za sebe neću reći da sam idealna jer znam da nisam jer idealne osobe nema osim u romanima u kojima je sve na kraju dobro, jer koliko god je u romanu zapleta svaki roman ima sretan kraj jer to je ono što čitatelji na kraju romana očekuju.
U stvarnom životu tako nije jer nitko nije idealan a nisam idealna ni ja ja jednostavno živim i radujem se malim stvarima jer jedino male stvari donose sreću i smirenost jednom imam jednom nemam ali zahvalna sam i za jedno i za drugo jer znam da živim život onako kako je davno upisano negdje tamo gdje još nitko došao nije i znam da ne postoji gumica koja može obrisati sve ono što je krivo ali ja mogu pokušati popraviti krivulju života i biti ono što želim i mogu biti
ČOVJEK koji zna i prepoznaje svoje greške svjesna da se pojedine ne mogu ispraviti.

Učili su me i naučili da iskrenost ima vrijednost koja se ničime ne može platiti ali sada vidim da je došlo drugačije vrijeme i da ako si iskren ispadaš budala jer surovost je preuzela sve i ako nisi surov i bez duše tada si kreten kojeg pojedinci maltretiraju koliko im drago a ti na maltretiranje ne smiješ reagirati jer si kreten koji misli da iskrenost u današnje vrijeme ima vrijednost.
Počela sam mrziti samu sebe jer ne mogu biti ono što je i većina koja nikako da sebi prizna svoje greške ali tvoje tebi stalno ponavlja a ti si svjesna svojih grešaka i krivih poteza.

napisala Andrea

Oznake: napisala ANDREA

<< Arhiva >>