Apsurd

29.02.2016.

Sramotno i istinito kako na sirotinji zarađuju na potvrdama koje su potrebne za dobivanje jednokratne socijalne pomoći i svaki puta kada se traži (a može se jednokratna u visini 3.500 kn) tri puta godišnje a Saborski zastupnici koji imaju visoka primanja još za podstanarski život mogu dobiti mjesečno toliko i hrpu naknada koje nisu vezane za visoku plaču.
Iskreno rečeno FUJ gadi mi se sve što se tiče Zakona jer Zakoni su napravljeni da bi oni koji imaju imali još više, a oni koji nemaju trebaju hrpu potvrda platiti da bi dobili ono mizerije koja im po Zakonu pripada.

Čestitka




Svim ženama koje su rodile djecu 29.02. i koje će roditi tokom današnjeg dana želim zdravu i veselu djecu.
Odraslima rođenima na današnji dan da im se želje sve ispune

SRETAN VAM ROĐENDAN

Razgovor prijateljica

28.02.2016.

"Što da radim? Ponovno me vara već po tko zna koji puta. Stvarno sam bedasta što mu dozvoljavam da mi se vrati a znam da je proveo vrijeme pored druge i njoj pružio ono što meni ne pruža."
"Da se takvo što meni dogodi ja ga ni nakon prve prevare ne bih pustila u svoju blizinu. Sama si kriva što to dozvoljavaš."
"Žao mi ga je."
"Nije mi jasno kako ti nije žao tebe same i da ne vidiš koliko on tebe ponižava i laže. Savjeta nemam jer znaš i sama da ćeš mu sve prevare oprostiti a on uživa varajući i gledajući tebe kako znaš sve i sve mu opraštaš a oprost zaslužio nije."
"Ja ga poštujem. Žao mi ga."
"Onda ga žali i trpi poniženje, a o njegovom varanju ne pričaj jer nitko te neće razumjeti kao što te ne razumijem ni ja."

za laku noć

27.02.2016.



tekst govori umjesto mene

UPOZORENJE GRAĐANIMA


Ivo Čendeš
25. veljače u 22:27 ·

Prijatelji, građani grada Zagreba, dobri ljudi, i oni prevareni!!! Ne bojte se reći istinu, jer ja svoju neću kriti! Dosta je bilo laži i prevara, meni i mojoj djeci je uzet kruh iz ruke, ne bojim se nikoga i nitko mi neće prijetiti jer ja od nikoga nisam oteo ni ukrao niti iznudio novac!!
Hvala svima koji su podijelili moj status i na podršci za moje najmilije!
Naravno da to prevarantu ne odgovara da ga se razotkrije ,s toga prijete policijom i kojekakvom tužbom, pa IZVOLI LOPOVE TUŽI , samo moraš prvo nekog prevariti da dobiješ novce i ti i tvoja draga supruga!

HVALA DOBRI LJUDI!!


Ivo Čendeš UPOZORENJE GRAĐANIMA OPREZ! DIJELITE, RECITE GRADJANIMA NASEG GRADA,PRIJATELJIMA!!

U našem gradu Zg živi ova obitelj NINO VILARDI, VLORA HISENI sa dvoje male djece Luan i Đana!
Molimo građane da ne nasjedaju na emocije zbog djece, to su prevaranti!!!
Ne nasjedajte na njihove priče, ne dajte im novce, u stanju su svašta slagati da su djeca bolesna, da vam može riješiti fondove, da ima veze po Zagrebu, da će vam riješiti posao i tko zna što još. Ja sam nasjeo uzeo je novac od moje djece!
Mojoj kćerki je rekao da će je zaposliti te smo posudili sedam tisuća kuna i dali, a kada smo ga zvali već je promijenio broj i preselio se.
Također imaju oboje profil na fejsu on reklamira fondove s kojima se uopće ne bavi a ona uzorna majčica jadna s dvoje djece.
On je hrvatski branitelj,
žive kao nomadi, stalno se sele i operiraju po kvartu, brzo se sprijatelje, zovu na večeru, izmišljaju priče da bi uzeli novce!
Također otvara lažne profile i prodaje laptope nepostojeće.
Oni su lopovi i prevaranti!!!
Molim građane ako ga itko prepozna po imenu a pogotovo ako je prevaren da objavi svoju priču ovdje!
Ja ću se predstaviti imenom i prezimenom a siguran sam i vjerujem da će se puno ljudi javiti još.
Sam nemogu u policiju jer nemam dokaze, ali želim nekome pomoći da se ne nađe u situaciji kao što sam ja.
Pozdrav gosp. Čendeš!
Budite ljudi i ne šutite o kriminalu!!
Hvala puno ,slobodan sam dati i svoje podatke ako treba i u novine, i ja i moja kćer!
Drznici jedni kako vas nije Boga strah. Meni žena bolesna, dvoje djece i nitko ne radi, naći ću te ja!

poruka

26.02.2016.

Divno se sjetiti sretne prošlosti, tvog osmijeha, dodira, glasa, ali teško je biti sam i razmišljati o tome jer misli ne smiju biti pored tebe jer ti si sebični gad koji se znao i zna podvući pod kožu i gušiti jer znaš da te osoba nikada neće zaboraviti.
Morala sam to ispisati s obzirom da je dovoljno godina prošlo jer dosta je tvog terora na daljinu.

Mojim prijateljima

25.02.2016.

Najbolji glas

24.02.2016.

Na slici piše


Poruka sinu

23.02.2016.

Jučer sam ti čestitala rođendan jer si tada poželio ugledati svijet ali si ipak u toplini utrobe ostao do 5,13 na današnji dan. Ne, ne mogu ti opisati ni napisati koliko mi je bilo drago kada sam začula tvoj plač, kada sam prvi puta ošamućena od narkoze u rukama držala tvoje sićušno tijelo, taj osjećaj nikada zaboraviti neću. Neću zaboraviti ni tvoj stisak mog malog prsta dok sam te držala nekoliko minuta prije no što su te odveli u sobu za bebe. Neću zaboraviti tvoj prvi osmijeh, tvoje prve korake, tvoje prve suze jer plakao si gledajući mene kako plačem. Neću zaboraviti ni pogled kada su mi te uzeli zbog rastave braka, ni dane u vikendu kada smo bili zajedno. Neću zaboraviti ni borbu kojom sam dokazivala da možemo biti zajedno, ni dan kada smo konačno ponovno krenuli u zajednički život, ni tvoje suze kada smo učili a ti nisi razumio ništa jer nisi imao podloge učenja.
Nas dvoje smo uspjeli, završio si školu i postao mladić, a ostao si i uvijek ćeš biti moja sreća, anđeli neka ti pomognu da ozdraviš sine moj.

tvoja majka

SINE SRETAN TI ROĐENDAN

22.02.2016.

Anđele moj



tvoja majka

pjevušim

21.02.2016.



Hvala puno nepoznatom prijatelju

20.02.2016.

Voljela bih da te sretnem, da te zagrlim i zahvalim što si stao u moju obranu davno. Veliko ti hvala, http://dostalazi.blog.hr/ ako stigneš javi mi se

SVAKODNEVNI SUSRET

19.02.2016.

Lijepa i draga gospođice zar vam nije hladno dok kiša pada po vama? Postoji li netko tko voli ovako divnu gospođicu? Da sam barem malo mlađi bilo bi mi drago da mogu biti pored vas.
Ja vam volim dragi gospon da mi kiša pada jer tada ne razmišljam baš o ničem jednostavno se prepustim kišnim kapima koje padaju niz moje lice umjesto suza.
Koliko vas godina poznajem na vašem licu je uvijek divan osmijeh koji meni starcu daje volje da se krećem jer znam da ću ugledati vas i vašu ljepotu.
Meni je drago vidjeti vas jer znam da ste zdravi a to drugo ćemo ostaviti za razgovor kada sunce grane jer ne bih voljela da vas ne sretnem i sutra.
Prava ste pucka koja zna kaj treba pripovedati jednom starcu koji bi zbog vas volio biti mlajši.

U Korizmi sam već godinama

18.02.2016.

U Korizmi se ljudi odluče da će postiti kako bi se očistili do Uskrsa ali teško se navika osloboditi jer te navike su svakodnevica.
Moja pokojna (mir i spokoj njenoj duši) baka me je pokušavala naučiti što je Korizma i iskreno moram priznati da je kao dijete nisam razumjela ništa što mi priča jer sam uvijek voljela fino jesti.
"Ti si pravi hurmak. Nauči se odreći onoga što najviše voliš i zaboravi to na 40 dana. Znači moram se doreći svega jer volim sve, pa čak u učenja pa dobiti ću hrpu jedinica. Bakice napiši mi ispriku za školu jer volim učiti i ja kada je Korizma u školu neću ići. A to ne u školu moraš iti ima i drugih stvari za odricanje."

Kada sam postala starija shvatila sam da se moram sama odlučiti što ću zaboraviti 40 dana pa onda nisam izlazila nigdje.

Sada sam već dosta dugo godina u Korizmi jer odrekla sam se ... i ni malo mi to nedostaje tako da je meni već godinama svaki dan Korizmeni dan.

Možda jednom ipak neću biti sama


Razmišljah sada jedno desetak minuta kako bi bilo divno da s nekim popijem prvu jutarnju kavu, da pričamo malo o bilo čemu jer ne mogu više razgovarati sama sa sobom i sjenom čovjeka koji nikada nije imao ni srce ni dušu.
Tražim samo prijatelja koji će mi staviti osmijeh na lice, koji će pričati o sebi a ja ću slušati glas koji mi je potreban jer teško je biti sam i sa slikama davne prošlosti koja me dovela u samoću.

Istina

17.02.2016.

Poruka jednoj osobi

16.02.2016.

Nadam se da ćeš uskoro shvatiti kako je svaki dan lijep na svoj način i da moraš biti zahvalan novom danu iako si osoba koja uživa samo kada pogleda sebe. Tvoja sebičnost je tvoj način obrane od svega što dan donosi jer jedino tako si sretan i jedino tako ne primjećuješ da osobama u tvojoj blizini smeta tvoj egoizam.
Pokušaj objasniti svima da se promjeniti nikada nećeš, ne zato što ne možeš, nego nećeš jer nemaš duše.
Nadam se da ćeš shvatiti kako osoba bez duše nikome potrebna, ona te podnosi jer imaš nešto što nikada imala ne bi da si davno otišao putem kojim si htio jer jedno drugo nikada voljeli niste.
Uz druge žene varao si njih, a najviše sebe jer tvoji osjećaji su zaključani godinama i tako će ostati sve dok ne priznaš istinu.

pjevušim

15.02.2016.

moj poklon prijateljima blogerima

14.02.2016.

Valentinovo


Valentinovo je svaki dan osobama koje su zaljubljene i koje iskreno vole svog partnera

Na trgu danas

13.02.2016.

Sutra je...


Valentinovo, dan zaljubljenih pa se pitam već godinama od kada se počelo srcima po izlozima dućana 14.02. pokazivati da ne smijemo zaboraviti taj datum "zar zaljubljenima nije svaki dan Valentinovo?" Već godinama shvaćam da sam glupa jer ako samo taj dan pokloniš cvijetak ili ručak za dvoje u nekom restoranu ili ako doma napraviš ugodnu atmosferu znači da si samo taj dan zaljubljen u svoju bolju polovicu, a ne i sve vrijeme koje provodite zajedno.

Hoćemo li uskoro koji datum u kalendarskoj godini slaviti kao dan rastavljenih ili nešto drugo jer trgovci i marketing i na takve dane mogu zaraditi samo se nitko nije sjetio.

Godina dana

11.02.2016.

Danas je točno godinu dana kako mi je gromada snijega u centru grada zamalo oduzela život

SRETAN MI ROĐENDAN

Rolete i drvenina u HZZO-u

10.02.2016.

Jučer sam postavila fotografiju kako izgleda staklo na prozoru HZZO-a u, a danas rolete i drvenina na prozorima.
S obzirom da se nadležni ne brinu u kakvim im uvjetima zaposlenici rade bilo bi dobro da mi građani budemo humani i prikupimo sredstva kako bi im poboljšali uvjete rada. S druge strane nadam se da ovdje postoje na blogu staklari, tišleri , roletari i soboslikari te da bi zajedničkim snagama svima tamo u HZZO-u mi mogli napraviti humanije uvjete rada

omiljena

09.02.2016.



lijepa vam večer prijatelji

Prozor


Evo kako izgleda prozor HZZO-a u Jukićevoj
toliko brinu o zaposlenima da im nitko nije u stanju zamijeniti staklo na prozoru

istina

08.02.2016.

ovdje piše

07.02.2016.

Pokušaj

04.02.2016.

Šutiš jer nemaš snage izgovoriti istinu sam sebi, s obzirom jer se istine bojiš. Nisi ni svjestan koliko si težak svima u svojoj okolini oni te slušaju jer znaju da od tebe mogu čuti samo laž koja njima pokazuje kakva si osoba uistinu.
Znam da će sada ispasti glupo što ću napisati ali pokušaj
"Prvo ujutro sam sebi kada otvoriš oči izgovori da možeš, a zatim svoj odraz pogledaj u ogledalo i izgovori istinu sebi" jer kada prihvatiš istinu tada nećeš morati šutjeti.

za slučajno srce

03.02.2016.

fjaka

02.02.2016.

Doček kauboja na trgu

01.02.2016.




bravo za broncu




doček na trgu

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>