Creative Commons License


Ovo djelo je ustupljeno pod Creative Commons licencom Imenovanje 2.5.

Your IP

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr




Jednoznačnih posjeta: free hit counter
Ukupno posjeta: free hit counter

hit counter

The Ancient One

19.05.2010., srijeda, 15:25

Molim? Kak to misliš?

Eto. Naslov je bezveze i možda nema veze sa sadržajem. Ili možda ipak...

Jutro je počelo bezvezno. Prometni krkljanac na Trešnjevačkom placu postao je totalni kaos zbog radova ZET-a.
Rade nešto na tračnicama, ali su tim radovima suzili Vukovarsku u smjeru sjevera na jednu traku. Što, naravno, utječe i na promet prema jugu. Kaos totalni koji traži jake živce i puno strpljenja...

A onda je trebalo na neki pogreb. Opet me razveselio idiot koji nema pojma gdje bi (uprkos ZG regama), koji u raskršću T oblika da sva 4 žmigavca... pa si misli kuda će. Ispostavilo se da će i on prema groblju... kao i to da baš nije siguran kada i kako treba koristiti žmigavce. Sreća pa mi se nije žurilo jer sam krenuo na vrijeme.

Da ne pričam o budalama koje se tako parkiraju iza tebe da nema šanse izaći iz parkirnog mjesta ako imaš dugački auto. Sva sreća da prijateljica kojoj se to dogodilo ima neki auto veličine pepeljare. Naravno, žalila je što nema kamion ili barem Pajero...

Što reći o idiotu koji ovih dana ulazi s upaljenom cigaretom u restoran? Nevjerojatno, i meni kao dugogodišnjem ovisniku o nikotinu koji je prije desetak minuta vani ugasio svoju cigaretu zasmrdilo je preko svake mjere.
Sreća pa je ljubazno osoblje promptno ispratilo idiota van... bez da je netko od već prisutnih gostiju to zatražio.

Što reći o paru koji vodi ljubavnu svađu u restoranu? Na sav glas? Ne moram reći da mi inače odličan ručak baš i nije pasao zbog većine stvari koje sam čuo za vrijeme njihove svađe...

Ah, da... primjetili ste da nisam komentirao doanašnje vijesti iz novina? Neda mi se...

Pa stoga slušam jednu prilično prigodnu pjesmicu:
Saxon - Demolition alley


Komentar? Ovdje... (0) - E, ovo želim imati na papiru - Link ovamo, baš ovamo...

<< Arhiva >>

Prosinac 2010 (1)
Rujan 2010 (2)
Svibanj 2010 (2)
Studeni 2009 (1)
Rujan 2009 (1)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (4)
Rujan 2008 (5)
Srpanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (4)

< svibanj, 2010 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Sve ono što želim podijeliti s vama.
Kada malo bolje razmislim, nekoć sam planirao pisati ovaj blog kao reakciju na stvari koje pročitam u novinama. Pa sam onda ubrzo uvidio da novine niti čitam redovito, a još manje onaj dan kada su tiskane. Pa onda aktualnost takvog bloga pada u vodu.
Pa sam onda odlučio pisati blogove onako kako mi dođe.