Creative Commons License


Ovo djelo je ustupljeno pod Creative Commons licencom Imenovanje 2.5.

Your IP

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr




Jednoznačnih posjeta: free hit counter
Ukupno posjeta: free hit counter

hit counter

The Ancient One

06.11.2009., petak, 11:42

Predsjedniki...

Pa eto, počelo je.
Predizborna utrka je počela, a situacija se zakomplicirala.

Jer ja još uvijek ne vidim niti jednog kandidata (ili kandidatkinju) koji bi samo tako dobio moju podršku.

Hebrang? Smiješno. Osoba koja si je već previše puta skočila u usta. Krut. Preozbiljan...
Vidošević? Hmmm... ako ide na ljepotu, ajde, možda privuče neke žene. Ali ostalo...
Bandić? Svaka čast nekim stvarima koje je postigao, ali ima previše putra na glavi. To što bi on radio kao konj za Hrvatsku nije dovoljno...
Josipović? Neznam što da mislim, ali je automatski izgubio dio glasova Bandićevim ulaskom u utrku...
Hasanović? Ha? Tko?
Jurčević? Opet neznam što da mislim...
Kajin? Hm... ajd, najmanje mi je nesimpatičan od svih muških kandidata...
Mikšić? Već je pokušao... neslavno...
Primorac? Pa kaj bi nam stvarno on trebao?
Tuđman? Imali smo već jednog...

A što se tiče ljepotica... i "ljepotica"...
Pusić? Možda meni najperspektivnija kandidatkinja.
Štrajh? Ako ništa drugo, nema dlake na jeziku, može puno popit a ima i velike si... ovaj...
Vuica? Ajme, to bi bio show.
Škare-Ožbolt? Kao i Pusić, ima iskustva u politici.

Najveći je problem što još ni ja ni vi nismo čuli izborne programe dosad navedenih kandidatkinja i kandidata.
Ili ukoliko jesmo, toliko se malo razlikuju od programa ostalih kandidata da je to jednako političko sivilo.

Možda će slijedećih nekoliko dana donijeti još neke kandidate, a i možda se iskristalizira neki prihvatljiv politički program. O tome kasnije... Očekujem interesantne nastupe na dalekovidnici i u ostalim medijima...

Usput, mrvica znanja: Ukoliko Australci ne izađu na izbore i nemaju jako dobro opravdanje, kazna iznosi 200 AUD!
Mislite li da bi i mi to trebali uvesti u naše zakone?


Komentar? Ovdje... (0) - E, ovo želim imati na papiru - Link ovamo, baš ovamo...

<< Arhiva >>

Prosinac 2010 (1)
Rujan 2010 (2)
Svibanj 2010 (2)
Studeni 2009 (1)
Rujan 2009 (1)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (4)
Rujan 2008 (5)
Srpanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (4)

< studeni, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Sve ono što želim podijeliti s vama.
Kada malo bolje razmislim, nekoć sam planirao pisati ovaj blog kao reakciju na stvari koje pročitam u novinama. Pa sam onda ubrzo uvidio da novine niti čitam redovito, a još manje onaj dan kada su tiskane. Pa onda aktualnost takvog bloga pada u vodu.
Pa sam onda odlučio pisati blogove onako kako mi dođe.