Creative Commons License


Ovo djelo je ustupljeno pod Creative Commons licencom Imenovanje 2.5.

Your IP

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr




Jednoznačnih posjeta: free hit counter
Ukupno posjeta: free hit counter

hit counter

The Ancient One

06.04.2009., ponedjeljak, 13:31

Pa me eto opet

Nightwish + Indice + Pain

Zahvaljujući osobi koja ne sluša Nightwish došlo se do nekih ulaznica. Đabalesku.
Pa pokupih ekipu i odosmo na koncert. Inače vjerojatno ne bih.

Pa uđosmo taman kad su curke iz grupe Indice prašile zadnju pjesmu. Nisam baš bio impresioniran, a i ljudi koji slušaju žešću glazbu kažu da su curke slatke, ali da je svirka bila loša. Dobro. Bar nisam trebao dugo patiti.

E, onda je na scenu izašlo iznenađenje večeri. Band po imenu Pain, koji nisam prije toga slušao. Ubuduće budem. A možda ih i ponovno vidimo. Nakon zadnje njihove pjesme obečali su ponovno doći. Pa tko voli industrial metal, moja najtoplija preporuka. Sad mi je krivo što nisam kupio njihovu majicu...

I tijekom svirke Pain-a nisam bio zadovoljan zvukom. Previše basova, premalo vokala, gitare koje se jedva čuju... No, rekoh sebi, toncu treba neko vrijeme da prilagodi zvuk masi u dvorani...

Kad, nakon stanke eto stigli nama Nightwish. band koji volim slušati. Barem sa starom pjevačicom, Tarjom.
Anette je na prvim živim snimkama (iz Helsinkija) zvučala drugačije, ali interesantno. No ne i u Zagrebu. Vrlo nesiguran vokalni početak, slaba glasa, kasnije se nešto popravio. No tonac nije odradio svoj posao, pa je u parteru zvuk i dalje bio preopterećen basovima. Svjestan sam toga da Cibona nije koncertna dvorana, ali da je zvuk mogao biti bolji, trebao je.
No đabalesku koncert je đabalesku koncert, pa sam se upkos tome zabavio. I đipao. I boljele su me noge vraški kad sam izašao iz dvorane.
Da li ću ponovno ići slušati Nightwish? S ovom pjevačicom ne. Barem ne uživo.
Da li ću ikada više ići u Cibonu na koncert? Sasvim sigurno ne. Barem ne u parter.

Definitivno najiteresantniji dio večeri bile su reprezentativke Finske u sinhronom klizanju, koje su isto tako sinhrono ludovale za vrijeme koncerta. Da nisam bio s ekipom, pokušao bih se umiješati među njih... ;)
Oh, da... i mlade vrišteće gotičarke...

Kao što na kraju koncerta reće jedan prolaznik "Nije trebala publika bacati grudnjake na binu, trebala je Anette baciti grudnjak u publiku..."

Ludosti iz države

Mladen Komljenović (41) iz Novske, sa 2,56 promila alkohola u krvi, upravljao je opelom vectrom kutinske registracije u suprotnom smjeru na autoputu. Policiji rekao kako su svi ostali na cesti vozili krivo!
I dobio 22.000 Kn kazne. I oročenje vozačke na godinu dana. A slijedi i kaznena prijava za ugrožavanje ljudi i imovine.
I sad, glavni biser u članku "Bezgrešnjaka":
Komljenović nije problematičan vozač, dosad je prijavljivan za vožnju i pijanome stanju po jedanput 2006. i 2007. godine

Nije problematičan vozač??? G. Ž. Grgurinović koji je potpisao članak mogao bi razmisliti malo prije nego što potpiše članak u kojem se nalazi takav biser.
Po meni, svaki vozač koji pijan sjedne za volan je problematičan vozač.
Da se razumijemo, niti ja nisam bezgriješan, ali ne sjedam za volan ako sam popio više od jedne pive. I to nakon obilnog obroka. A i tada jaaaako pazim što radim.

Mesić: Razmatramo povlačenje tužbe za genocid protiv Srbije
Iako cijenim Predsjednika, ipak mislim da se ovo ne bi trebalo dogoditi. Ne, nisam izgubio nikog najbližeg u ratu (s druge strane, poginulo mi je nekoliko daljnjih rođaka i izvjestan broj prijatelja) niti sam izgubio imovinu, no genocid se dogodio. A da bi se ipak išlo na povlačenje tužbe, slažem se s jednim komentarom koji kaže da bi za to trebao referendum...
S druge strane, mišljenja sam da je trebao referendum i za ulazak u NATO, ali sad, što je tu je...


Oklopni BMW našeg dragog HDZ-a ne želim niti komentirati... U stvari, želim.
Jer, ako samo države i državne službe mogu naručivati auto s stupnjem zaštite 7, kako ga je onda uspjela naručiti politička stranka?


Neradna nedjelja nije neradna za suvenirnice u Dubrovniku. Pa što onda? Dubrovnik je naš najpoznatiji turistički grad. I zna se da tamo dolaze ogromni brodovi krstaši (cruiser) s tisućama gostiju. Po meni, zakon o zabrani rada nedjeljom je još jedna poluskuhana i nedovoljno osmišljena idiotarija vlade. Kuda uputiti tolike turiste nedjeljom? Na misu u crkve? Baš...



Ima toga još. Ali mi se sada neda. Možda kasnije... ili sutra... ili neki drugi dan. Sad sam baš imao inspiraciju...

Drevni sluša: Nightwish - The Kinslayer
03:59
Wishmaster (2000)


Komentar? Ovdje... (0) - E, ovo želim imati na papiru - Link ovamo, baš ovamo...

<< Arhiva >>

Prosinac 2010 (1)
Rujan 2010 (2)
Svibanj 2010 (2)
Studeni 2009 (1)
Rujan 2009 (1)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (4)
Rujan 2008 (5)
Srpanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (4)

< travanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Sve ono što želim podijeliti s vama.
Kada malo bolje razmislim, nekoć sam planirao pisati ovaj blog kao reakciju na stvari koje pročitam u novinama. Pa sam onda ubrzo uvidio da novine niti čitam redovito, a još manje onaj dan kada su tiskane. Pa onda aktualnost takvog bloga pada u vodu.
Pa sam onda odlučio pisati blogove onako kako mi dođe.