spavalica

24 lipanj 2008

da da simonida spava kaze ubilo ju je sunce,a jadno moje maleno
i ja eto sad tu sama razmisljam sto sad kamo sad kamo ovaj zivot ide dal to sve ima smisla dani prolaze zavrsava jos jedna godina jos jedno poglavlje u nekom tamo zivotu di smo si mi smrtnici odredili kako da idemo
pitanje je dal je to to dal smo mozda pogrijesili
ili je to to
...........................................................
okrenula se
a slatko spava mozda sanja nekog
ili se i ona mozda pita sta sad???????????????
ceska se po nosu bit ce ljuta kad se digne

a nisam vam rekla ko je ta simonida e pa ona vam je moja prijateljica koju da nemam uvenula bi to malo zdepasto stvoernje sa debelim (hi hi hi) nogam je kako bi se reklo svijetla tocka u mom zivotu,kad god mi krene lose sjetim se svoje simonide i odma mi je lakse
ja je jednostavno volim....

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.