amakuru

nedjelja, 08.02.2015.

Smeće

Moj pogled na smeće se jako promijenio od kad sam ovdje. Pratim redovito „The story of stuff“ koji su prije mjesec idi dva objavili članak o curi koja već neko vrijeme ne proizvodi smeće...ja nisam baš takva ali...
Ovdje se ne baca ništa što se može još iskoristiti. Viđam učenike koji ponosno nose satove koji ne rade (kao ukras)
Većinu stvari koje bi mi bacili ovdje mogu za nešto upotrijebiti.
Stvari se koriste dok god rade bez obzira na pohabanost. Super mi je i to što se pokvarene stvari popravljaju, ne bacaju.


E sad...što s onim stvarima koje su stvarno za otpad. Ovdje nema komunalca, smetlari ne prolaze ovuda...Ovdje postoje rupe u kojima se smeće pali. E sad...meni je osobno problem što mi je smeće jako intimna stvar. Nije da baš želim da drugi vide što ja tu bacam. Ne bih baš voljela da netko dira moje iskorištene maramice ili štapiće ua uši. Zato odugovlaćim spaljivanje jer znam kada krenem prema rupi...stvorit će se skupina djece koja želi vidjeti mogu li oni iskoristiti nešto što meni više ne treba.

Još jedna zanimljivost. Ovdje su plastične vrečice zabranjene. U trgovinama vam stavri spakiraju u "škrnicle". Ruadna je zbog toga puno čišća nego okolne zemlje.

08.02.2015. u 14:08 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< veljača, 2015 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Travanj 2015 (1)
Ožujak 2015 (2)
Veljača 2015 (3)
Siječanj 2015 (3)
Prosinac 2014 (1)

Opis bloga

Doživljaji volonterke u Kivumu, Ruanda.

Linkovi