< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Ožujak 2009 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


MADE BY:ENA ... ŠARENA

U tebi imam sve jer te hranim svojim osjećajima!

~~~Remember when we used to look how the sun sets far away?
And how you said: "This is never over"
I believed your every word and I guess you did too
But now you're saying : "Hey, let's think this over"~~~


If we'd go again
All the way from the start,
I would try to change
The things that killed our love.
Is there really no chance
To start once again?
I'm loving you.


~Ja znam da vrijeme ne voli heroje i da je svaki hram ukaljalo! Al' meni, eto, ništa sem nas dvoje nije valjalo!~

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

I remember little things you hardly ever do... :)
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04
Tell me why,
I don't know why it's over.....
~..I remember shooting stars, the walk we took that night..~
I hope your wish came true, mine betrayed me!

Tvoje oči su poput dupina koji se kupaju u beskrajnoj toplini tvojega pogleda... nikad ih nemoj zatvoriti jer kažu da dupini umiru u tami!

Oh, this night is too long...
I have no strength to go on...
No more pain, I'm floating away...
Through the mist I see the face
Of an angel, who calls my name...
I remember you're the reason I have to stay.....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
I CAN'T SAY GOODBYE, HAVE TO MAKE IT RIGHT!

Tko sam ja...~~VANKI~~... Zarobljenik

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Zarobljenik mašte... zarobljenik dječijeg intuzijazma... Zarobljenik morskoga plavetnila i krvavog neba... zarobljenik svoje osobne karakterne nepreciznosti. Zarobljenik stvarnoga u nestvarnim količinama i nestvarnoga u nedovoljnim količinama. Zarobljenik nezadovoljenog momenta i beskrajnog treptaja oka koji se kupa u vlažnim kapcima neostvarenih snova. Zarobljenik svijeta bez snova i života. Zarobljenik otkucaja sekunda i odbrojavanja stotinki do beskrajnog puta kojim valja koračati van zarobljeništva. Zarobljenik od sanjarskog zarobljeništva... ZAROBLJENIK...~Vanki~...
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06
The child without a name grew up to be the hand...
To watch you, to shield you or kill on demand!
The choice he´d made he could not comprehend...
His blood a grim secret they had to command...



While Your Lips Are Still Red Lyrics

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Otkucaji sekunda mjere mi puls dok se bezbrižno igram u pješčaniku svojeg najboljeg prijatelja-sjene... Ali nakon nekog vremena moram pokupiti kantice i lopatice, te se pokazati... daleko... doći do sviju... prosuti sposobnosti pred perfekcioniste da osjete moje moći ili ne moći-ovisno kako ih dožive... strah nije mjesto za to!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Kao I Jučer sanjao sam te
ruke su mi bile na oltaru mojih pobuda
zaronjene stijene plaču
svjetlost počinje tihim mijenjanjem mojih pobuda
kao i jučer
iza zavjese
možda na mom licu nađes tragove sjećanja
možda ne razumijes
ali
volim te
krenuo sam u dubinu sobe s jasnom namjerom
da materijaliziram nemoguće snagom poruke
razuzdanost histriona blisko odzvanja
neka drugi broje križeve
kao i jučer
iza zavjese
ono sto me stalno plaši zvuči poznato
mozda ne razumiješ
ali
volim te
gledaj kako konci aluzije prodiru u svijest
ni tjeskoba kao nijemi svjedok ne vrijedi suviše
stajao sam na peronu ljeta gospodnjeg
moglo je biti proslo stoljeće
kao i jučer
iza zavjese
zamisli da brdo slika putuje svemirom
mozda ne razumiješ
ali
volim te.

subota, 23.08.2008.

...

Ovo je krenulo jednom beznadnom ljubavlju... velikom i prvom vjerojatno...
Svi prije i svi poslje tada su bili pogrešni... vjerojatno... Do jednoga...
Ne želim ovo zatvoriti... jer bi bilo zatvoreno jednom beznadnom ljubavlju...
Koja je uz to i veoma pogrešna... vjerojatno...
Toliko suluda i nestvarna... toliko loša... i otužna...
osuđujuća mejbi......... sa drugih stajališta...
da kažem osuđivana??
Ništ'... bila sam prevelika grešnica da dozvolim buđenje te sulude ljubavi
A bojala sam se prije nego što sam tako loše pogriješila
Tako da sad opet gubim, po ko zna koji put... vjerojatno. ;))))

ALI NEMA VEZE-ŽIVOT IDE DALJE...!

- 17:58 - Komentari (0) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.