nedjelja | 28.01.2007.

Prvi se macici u vodu bacaju

Uh. Prvi post. Dakle, ovaj blog je, kao sto pise u boxevima, kreiran da svi koji se rezu ili prakticiraju neki drugi oblik samoozljedjivanja, dodju i potraze savjet ili jednostavno otvoreno popricaju o svjoj tajni. Nije mi bilo lako odluciti da li da ga otvorim ili ne, ali kako sam i sama to radila, kada mi je najvise trebala pomoc nisam je imala. Naravno, mogla sam je traziti kod najblizih, ali budite iskreni: tko ima hrabrosti za to? Ispocetka nisam ni znala sto radim i mislila sam da sam sama tako da mi je tada najvise trebala pomoc, a nisam je imala. Danas, malo tko zna sto sam radila, vidjela sam da u nasoj zemlji ima jako puno mladih koji imaju taj problem, ali se o njemu niti sto zna niti sto govori. Uvidjela sam da neki od nasih ''strucnjaka'' niti ne znaju sto je samoozlijedjivanje. Milsim da je upravo zato vazno da se napokon o problemu progovori, da u skoli napokon prestane stigmatiziranje onih koji se rezu i da ih se prestanu nazivati ludjacima koji su zeljni paznje.
Evo valjda je ovo dovoljno za prvi put. Malo po malo ce biti objavljivani clanci o samoozljedjivanju.
Ako tko zeli razgovarati, mail je u boxu.

- 21:17 - Komentari (0) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.