Linkovi
Ajmo malo reklama koje život znače...


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Zatim mjesta koja ja posjećujem:

Best station

Skinite si najljepši screen saver, desktop look

Najave hip-hop događanja u nas i okolo

Pratim ih prije nego su se obogatili



Zasad čitam njega jer je izvrstan,

njega jer mi otkriva svoj neiskvareni svijet

nju jer mi svaki put ukaže na nešto novo i lijepo,

s njom dijelim osobinu nemogućnosti nalaska "onih pravih" cipela i studentske brige:)

a ova žena ima što reći svijetu...

A ostali.. ako smatrate.. javite se! :)

all in all

petak, 01.04.2005.

Sabor, Seve i uspješna poslovna žena

Vratila sam se noćas iz Zagreba i odspavala svojih 12 sati s tim da sam propustila bitno predavanje jutros. Zatim standardno trčala na bus dok je ekipa zapanjeno gledala hoću li ipak uspjet stić :) I jesam :)

Hm.. Zagreb? Koliko stresa, strke, ludnice, ljudi... Za moj ukus malo previše. Kao dalmatinka navikla sam na normalan hod, polagano uz poneko zastajanje kraj izloga, javljanje ekipi na putu ili jednostavnije rečeno - mirniji ritam.
Gore? Gore su ljudi obični stampedo. Ideš ususret masi a nemaš mjesta ni provući se između njih, ne daj Bože zastati malo na putu jer bi te u tom slučaju (misilm) pregazili bez obzira na sve. Doslovce te uhvati panika nenormalnih razmjera. Posebno u Importane-u...
Znam, uvijek je to tako u velikom gradu, ali imam osjećaj da je iz dana u dan na ulicama 5% ljudi više :)

No dobro. Nakon prvotnog šoka osobe (ne)naviknute na sve luđi život vel'kog grada (Tram 11) šetam centrom i iz daljine vidim zgodnu ženu, s izuzetno dobrim stilom odijevanja i tek kad mi se približila pogledam u lice - vidim usne i nas četiri prijateljice se čudno pogledamo u stilu - to je Seve!
Negdje je žurila, trčala preko ceste u large sunčanim naočalama, vjerojatno da je masa obožavatelja njenog izuzetno uspješnog filma (heh) ne davi na cesti.

Ulazak u Sabor prošao je krajnje glatko; nisu me vraćali zbog metala, torbica je zadovoljila kriterije ne-opasnosti za zastupnike i napokon sam ušla. Glamur, glamur, glamur... Ali ipak ne toliki koliko ga naša država napuhava. Nije istina da ima bezbroj prostorija, da svaki zastupnik ima svoju kancelariju, da nikad nisu na sjednicama, da su osobne stvari kupljene na tuđi račun i sl.
Upravno suprotno, 4 veće ukusno namještene prostorije, velika i mala vijećnica, nekoliko kancelarija u kojima boravi od troje do četvero zastupnika te nekakva prostorija za izvanredne sjednice. Ništa preveliko i preluksuzno. Što se tiče pristustva na sjednicama, bilo ih je poprilično, a i onda kada ih gledamo na TV-u i vidimo da su poluprazne, oni mogu biti u kancelarijama iz kojih također mogu pratiti sjednicu, a da mi to ne vidimo. Dalje... laptopi, mobiteli i auti su njihov osobni trošak a na sjednici je bilo svega 5 laptopa na stolovima, za vrijeme ručka kad smo mi banuli unutra.
Ono što me iznenadilo, prostor je nevjerovatno skučen! Na TV-u to izgleda tako veliko i prostrano, ali začudili bi ste se kad bi vidjeli kako to uživo izgleda. Moja predavaonica na faksu je puno veća nego ono što mi zovemo Sabor tj. velika vijećnica. Jedino što je sve u teškom neredu, papiri su razbacani po stolu, po podu, okolo.. a opravdanje je da jednostavno nemaju mjesta :) Istina, nije neko prostranstvo, ali papiri se mogu i uredno složiti a ne baciti na pod. Kužim kreativni nered, ali što je previše - previše je.
I još nešto. Portreti na zidovima. Portreti svih predsjednika Sabora. Čemu? Nisu posebno lijepi, koštali su lijepih 20.000 kn (neki i više) a nakon portretiranja, svi su vraćani na doradu jer je jednome ruka bila prevelika u odnosu na glavu, jednome je lice bilo previše blijedo a trećemu je pak boja pozadine ugrožavala karakter. ?!

Po izlasku iz Sabora, idem preko trga, kad ono naša nedavno proglašena uspješna poslovna žena - Nives Celzijus. Prozirna proljetna haljinica koja baš i ne priliči temperaturi, debeli zimski sako i pod rukom njen ćelavac, obučen u sako ispod kojeg nije imao ništa a rukama je gestikulirao kao zadnji gay. "Bitno je da se ljudi nađu" rekla bi stara :)

All in all, kasnije se mislim kako to da sam baš njih dvije vidjela? :) Mora biti neko objašnjenje ;)
Toliko o reportu iz metropole, trčim obaviti još nekoliko sitnica po gradu...

...


- 13:12 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ponajprije mjesto gdje se odmaram, iznosim svoja mišljenja, razmišljanja, dileme i kratak osvrt na sve što se provrti ispred mojih očiju toga dana :)
Kaže moja prija: "Svašta-nešto" :)

Statistiku sam voljela u srednjoj:
Free Website Counter
Free Website Counter