četvrtak, 25.08.2005.

Može to i pametnije...

Dobar dan, ime mi je Ivan Horvat, ili ona još bolja: ja sam (neznam) Petar, nezavisni novinar...
Eto takva smeća od reklamnih kampanja nama uvaljuju proizvođači deterdženata. I dok polupismene (smijem li to reći) balkance u kvalitetu svojih proizvoda uvjeravaju izmišljenim "istraživanjima" u nepostojećim institutima, u svijetu se to radi drugačije, pametno, duhovito, onako kako treba stvarati uspješnu oglasnu kampanju. Evo serije agencije Saatchi & Saatchi iz Mumbaija. (klikni na sliku za uvećani prikaz)
preseljeno na marketing servis blog

- 14:53 -

ovaj blog je umirovljen - tu je novi

Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 23.08.2005.

Stvaranje branda - isplati li se truditi?

Studirajući malo ozbiljnije problematiku izgradnje branda, za potrebe jednog većeg projekta na kojem upravo radim, promatrajući sve te silne primjere koji ukazuju koliko štetna može biti pogrešna pretpostavka, zapitao sam se: Griješimo li kada potencijalnim kupcima unaprijed želimo nametnuti određeno mišljenje o brandu? Kao logičan odgovor na ovo gotovo bogohulno pitanje došlo je kontrapitanje: A kako će nas drugačije prepoznati? Ipak, upravo to kontrapitanje tjera me na još veću sumnju u osnovne postavke u izgradnji branda. Brand zapravo i postoji zato da bi nas ciljana lakše uočila, prepoznala, u konačnici, identificirala se s proizvodom pa ga kupila konzumirala na bilo koji način. Sve to stoji, i ja nisam protiv postojanja branda, nedajbože od čega bih živio, ali pitam se: Tko nam podari tu pamet da smo toliko genijalni pa znademo sve o nečemu što i ne postoji? preseljeno na marketing servis blog

- 13:14 -

ovaj blog je umirovljen - tu je novi

Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 18.08.2005.

A mi?

Drugo Anholt-GMI Nation Brands Index (NBI) izvješće dalo je ljestvicu 25 zemalja poredanih po snazi branda i privlačnosti. Ljestvica je izrađena na osnovi mišljenja 10 tisuća potrošača iz deset zemalja. U ocjenjivanu poznatosti i privlačnosti trebalo je razmotriti kriterije poput kulturnih, političkih, komercijalnih i ljudskih resursa, investicijskih potencijala i turističke privlačnosti.
Prvo mjesto ljestvice zauzima Australija, na drugome je Kanada, Švica je treća, Velika Britanija nalazi se na četvrtom mjestu, a Švedska na petom. Treba li reći da sam oči izgubio tražeći Hrvatsku. Ne, nisam ju našao.
Da se ne pravim puno pametan, svi vi znate engleski, pa evo vam ostatak teksta i kompletna lista.

Nation brand is an important concept in today’s world. A powerful and positive nation brand provides a crucial competitive advantage in today’s global marketplace, where countries compete with each other for the attention, respect and trust of investors, tourists, consumers, donors, immigrants, the governments of other nations and the media.

Here are the complete rankings:
1. Australia
2. Canada
3. Switzerland
4. UK
5. Sweden
6. Italy
7. Germany
8. Netherlands
9. France
10. New Zealand
11. United States
12. Spain
13. Ireland
14. Japan
15. Brazil
16. Mexico
17. Egypt
18. India
19. Poland
20. South Korea
21. China
22. South Africa
23. Czech Republic
24. Russia
25. Turkey

- 17:24 -

ovaj blog je umirovljen - tu je novi

Komentari (2) - Isprintaj - #

srijeda, 17.08.2005.

Što volim ovakve reklame!

na samom početku shvatiš da je reklama čista zafrkancija, ali nikako da skopčaš za što i na čiji račun. I tako, dok po glavi vrtiš sve moguće i nemoguće svršetke - IZNENAĐENJE!
pogledajte ovdje, a kad završite obavezno posjetite transbuddha.com, sigurno će vam dati koju dobru ideju.
Ovime vas ujedno pozivam da pokušate pogoditi kada će se neka hrvatska reklama zavrtiti na ovakvom siteu. Kladim se u pivu sa svakim koji ponudi bilo koji drugi odgovor osim "nikada".

- 13:16 -

ovaj blog je umirovljen - tu je novi

Komentari (0) - Isprintaj - #

idemo dalje...

sopranos

gle sad ovo

- 13:14 -

ovaj blog je umirovljen - tu je novi

Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 16.08.2005.

Jesam li ja rekao da ih žele!?

Vjerojatno ste primjetili koliki sam pobornik dobrog diretnog marketinga. Ipak, u kontaktu s klijentima često čujem tvrdnje kako ljudi ne žele ponude u poštanske sandučiće. Do sada sam ih pokušavao uvjeriti u suprotno, ali sada imam krunski dokaz. Istraživanje GFK pokazuje kako ih većina ljudi ipak želi dobijati. Cijeli tekst je tu. Ovo je prvo takvo istraživanje u Hrvatskoj, a rezultati se ne razlikuju mnogo od sličnih istraživanja u zapadnim zemljama.

UPDATE - Upravo sam od ljubazne ekipe iz GFK dobio i analizu direktnog oglašavanja putem reklamnih letaka/kataloga kojom su obuhvaćeni najveći hrvatski trgovački lanci. Uz njihovu dozvolu, tu analizu u pdf formatu možete preuzeti preseljeno na marketing servis blog

- 13:45 -

ovaj blog je umirovljen - tu je novi

Komentari (1) - Isprintaj - #

Suradnik ili zaposlenik?

Budući da sam i sam trenutačno suočen s bitkom, dapače rovovskim ratom potrage za ljudima koji bi sudjelovali u radu, razvoju i napretku moje male tvrtke, razmišljajući o tome koliko me u tom napretku koči činjenica da nemam s kime podijeliti rad, odgovornost, pa na koncu i profit, shvaćam vrijednost dobrog suradnika. Namjerno koristim riječ suradnik, a ne zaposlenik, jer ja, a nadam se i svi vi, u osobi koju bih eventualno zaposlio i time ju učinio zaposlenikom svoje poslovne operacije, tražim kolegu, partnera – suradnika.

Nedavno sam pisao o ulozi kupca/klijenta u širenju dobre riječi o poslu, i ustvrdio sam kako kupac može postati vaš glasnogovornik, štoviše, da morate napraviti sve ne bi li on to postao. I vaši zaposlenici imaju vrlo važnu, ako ne i presudnu ulogu u tom procesu i zato je bitno na njih gledati kao na suradnike. preseljeno na marketing servis blog

- 12:41 -

ovaj blog je umirovljen - tu je novi

Komentari (2) - Isprintaj - #

Dobra uprava - dobri radnici

Dobro ponašanje menadžmenta utječe u velikoj mjeri na motivaciju zaposlenika i doprinosi pozitivnom imidžu kompanije, pokazalo je istraživanje provedeno među 600 top menadžera u Njemačkoj.

Ispitanici su također ukazali na blisku povezanost dobrog ponašanja i osobnog uspjeha, što su ključni elementi u umrežavanju.

ostatak teksta na iskonu

- 12:30 -

ovaj blog je umirovljen - tu je novi

Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 12.08.2005.

ZAPOŠLJAVAMO!!!

preseljeno na marketing servis blog
Kao što ste mogli primijetiti, neko vrijeme nisam bio aktivan. Razlog tomu je vrlo jednostavan, bio sam pretrpan poslom! Iz istog razloga sada oglašavam potrebu za novima djelanicima. Je, do toga je došlo. Posao je dostigao kritičnu točku s koje više nema povratka, prerastao je naše mogućnosti i vrijeme je da potražimo profesionalnu pomoć. Ne, ne tražimo psihijatra, nego osobu koja će pročitati ovaj blog, vidjeti o čemu se radi i koja će poželjeti raditi u marketingu na način na koji mi to radimo.
Moram reći kako smo prvenstveno orijentirani na tržište Istarske županije s određenim pretenzijama prema Rijeci.
DA budem iskren, već gotovo godinu dana pokušavam naći nekoga tko bi se ulovio u koštac sa svim prednostima i nedostatcima rada u marketingu, ali još nisam bio te sreće da nađem prave ljude. Trenutačno pripremamo više vrlo kvalitetnih projekata pa je pomoć i više nego nužna.
Sve zainteresirane pozivam da pošalju životopis, opširan i impresivan na

- 10:49 -

ovaj blog je umirovljen - tu je novi

Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>