Dobar dan, ime mi je Ivan Horvat, ili ona još bolja: ja sam (neznam) Petar, nezavisni novinar... |
Studirajući malo ozbiljnije problematiku izgradnje branda, za potrebe jednog većeg projekta na kojem upravo radim, promatrajući sve te silne primjere koji ukazuju koliko štetna može biti pogrešna pretpostavka, zapitao sam se: Griješimo li kada potencijalnim kupcima unaprijed želimo nametnuti određeno mišljenje o brandu? Kao logičan odgovor na ovo gotovo bogohulno pitanje došlo je kontrapitanje: A kako će nas drugačije prepoznati? Ipak, upravo to kontrapitanje tjera me na još veću sumnju u osnovne postavke u izgradnji branda. Brand zapravo i postoji zato da bi nas ciljana lakše uočila, prepoznala, u konačnici, identificirala se s proizvodom pa ga kupila konzumirala na bilo koji način. Sve to stoji, i ja nisam protiv postojanja branda, nedajbože od čega bih živio, ali pitam se: Tko nam podari tu pamet da smo toliko genijalni pa znademo sve o nečemu što i ne postoji? preseljeno na marketing servis blog |
Drugo Anholt-GMI Nation Brands Index (NBI) izvješće dalo je ljestvicu 25 zemalja poredanih po snazi branda i privlačnosti. Ljestvica je izrađena na osnovi mišljenja 10 tisuća potrošača iz deset zemalja. U ocjenjivanu poznatosti i privlačnosti trebalo je razmotriti kriterije poput kulturnih, političkih, komercijalnih i ljudskih resursa, investicijskih potencijala i turističke privlačnosti. |
na samom početku shvatiš da je reklama čista zafrkancija, ali nikako da skopčaš za što i na čiji račun. I tako, dok po glavi vrtiš sve moguće i nemoguće svršetke - IZNENAĐENJE! |
gle sad ovo |
Vjerojatno ste primjetili koliki sam pobornik dobrog diretnog marketinga. Ipak, u kontaktu s klijentima često čujem tvrdnje kako ljudi ne žele ponude u poštanske sandučiće. Do sada sam ih pokušavao uvjeriti u suprotno, ali sada imam krunski dokaz. Istraživanje GFK pokazuje kako ih većina ljudi ipak želi dobijati. Cijeli tekst je tu. Ovo je prvo takvo istraživanje u Hrvatskoj, a rezultati se ne razlikuju mnogo od sličnih istraživanja u zapadnim zemljama. |
Budući da sam i sam trenutačno suočen s bitkom, dapače rovovskim ratom potrage za ljudima koji bi sudjelovali u radu, razvoju i napretku moje male tvrtke, razmišljajući o tome koliko me u tom napretku koči činjenica da nemam s kime podijeliti rad, odgovornost, pa na koncu i profit, shvaćam vrijednost dobrog suradnika. Namjerno koristim riječ suradnik, a ne zaposlenik, jer ja, a nadam se i svi vi, u osobi koju bih eventualno zaposlio i time ju učinio zaposlenikom svoje poslovne operacije, tražim kolegu, partnera – suradnika. |
Dobro ponašanje menadžmenta utječe u velikoj mjeri na motivaciju zaposlenika i doprinosi pozitivnom imidžu kompanije, pokazalo je istraživanje provedeno među 600 top menadžera u Njemačkoj. |
preseljeno na marketing servis blog |
< | kolovoz, 2005 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 |
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv