Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/aljosa

Marketing

Stvaranje branda - isplati li se truditi?

Studirajući malo ozbiljnije problematiku izgradnje branda, za potrebe jednog većeg projekta na kojem upravo radim, promatrajući sve te silne primjere koji ukazuju koliko štetna može biti pogrešna pretpostavka, zapitao sam se: Griješimo li kada potencijalnim kupcima unaprijed želimo nametnuti određeno mišljenje o brandu? Kao logičan odgovor na ovo gotovo bogohulno pitanje došlo je kontrapitanje: A kako će nas drugačije prepoznati? Ipak, upravo to kontrapitanje tjera me na još veću sumnju u osnovne postavke u izgradnji branda. Brand zapravo i postoji zato da bi nas ciljana lakše uočila, prepoznala, u konačnici, identificirala se s proizvodom pa ga kupila konzumirala na bilo koji način. Sve to stoji, i ja nisam protiv postojanja branda, nedajbože od čega bih živio, ali pitam se: Tko nam podari tu pamet da smo toliko genijalni pa znademo sve o nečemu što i ne postoji? preseljeno na marketing servis blog

Post je objavljen 23.08.2005. u 13:14 sati.