Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/aljosa

Marketing

A mi?

Drugo Anholt-GMI Nation Brands Index (NBI) izvješće dalo je ljestvicu 25 zemalja poredanih po snazi branda i privlačnosti. Ljestvica je izrađena na osnovi mišljenja 10 tisuća potrošača iz deset zemalja. U ocjenjivanu poznatosti i privlačnosti trebalo je razmotriti kriterije poput kulturnih, političkih, komercijalnih i ljudskih resursa, investicijskih potencijala i turističke privlačnosti.
Prvo mjesto ljestvice zauzima Australija, na drugome je Kanada, Švica je treća, Velika Britanija nalazi se na četvrtom mjestu, a Švedska na petom. Treba li reći da sam oči izgubio tražeći Hrvatsku. Ne, nisam ju našao.
Da se ne pravim puno pametan, svi vi znate engleski, pa evo vam ostatak teksta i kompletna lista.

Nation brand is an important concept in today’s world. A powerful and positive nation brand provides a crucial competitive advantage in today’s global marketplace, where countries compete with each other for the attention, respect and trust of investors, tourists, consumers, donors, immigrants, the governments of other nations and the media.

Here are the complete rankings:
1. Australia
2. Canada
3. Switzerland
4. UK
5. Sweden
6. Italy
7. Germany
8. Netherlands
9. France
10. New Zealand
11. United States
12. Spain
13. Ireland
14. Japan
15. Brazil
16. Mexico
17. Egypt
18. India
19. Poland
20. South Korea
21. China
22. South Africa
23. Czech Republic
24. Russia
25. Turkey


Post je objavljen 18.08.2005. u 17:24 sati.