Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/aljosa

Marketing

Suradnik ili zaposlenik?

Budući da sam i sam trenutačno suočen s bitkom, dapače rovovskim ratom potrage za ljudima koji bi sudjelovali u radu, razvoju i napretku moje male tvrtke, razmišljajući o tome koliko me u tom napretku koči činjenica da nemam s kime podijeliti rad, odgovornost, pa na koncu i profit, shvaćam vrijednost dobrog suradnika. Namjerno koristim riječ suradnik, a ne zaposlenik, jer ja, a nadam se i svi vi, u osobi koju bih eventualno zaposlio i time ju učinio zaposlenikom svoje poslovne operacije, tražim kolegu, partnera – suradnika.

Nedavno sam pisao o ulozi kupca/klijenta u širenju dobre riječi o poslu, i ustvrdio sam kako kupac može postati vaš glasnogovornik, štoviše, da morate napraviti sve ne bi li on to postao. I vaši zaposlenici imaju vrlo važnu, ako ne i presudnu ulogu u tom procesu i zato je bitno na njih gledati kao na suradnike. preseljeno na marketing servis blog


Post je objavljen 16.08.2005. u 12:41 sati.