17.04.2010., subota

Komentar kod Modesti

Komentar kod Modesti

subota , 17.04.2010.
Znam se koji put zanesti.
Počnem kod nekoga nekaj komentirati, pa to
na kraju ispadne fini post.
Pošto danas imam poljoprivredne radove,
komentar ću copy-paste i eto postiča.
Još da nađem kaki pikčers da obogatim i ušarenim
suhoparni text.
Stavil bum svoje fotke.
Ma sadim Pelargonije, valjda se tak zovu, one kaj vise u slapovima i
Fuksije, isto viseće.
Vele da su pelargonije "najgladnije" biljke.
Hoćeju bogati supstrat i puno vode. Nije ni čudo, rastu 2-3 cm dnevno,
a i na viksi ima radova.
Gorim od želje da si vidim svoju Sequoiu i Ginko Bilobu.
Joooj, kaj bu mi susedi spominjali mamu, kad mi Sequoia,
za nekih 4.000 godina naraste na nekih 88 m, a dole u prečniku fi 11 m.






Ma đe me nađe.
Dali, ili da li, ili je li da ti pišem komentar, ili novi post u vidu komentara?
Sadeka ću ja tebi lipo spostat komentara, pa ću taj komentar kopi paste postat u se.
Tema ti fantazija, a ti si to tako lijepo izartikulirala, literalno obradila,
da je milina za čitati.
Ista si ja, što se pisanja tiče.
Da,....i meni idu na živce nacionalisti.
Uz sve brdo germanizama, turcizama i ostalih nacizama, koji su nas stoljećima tlačili
i čije riječi imamo u riječniku, došli nam englecizmi i horvatski arhaizmi,
pa uz samokres, krugovalnu postaju...,skoro došo i kretenizam od Zrakomlata.
Nije to bila šala, taj prijedlog je zaista postojao.
Čuh krugovalni prijenos emisije (nofca-stalno sam mislil da je to emisija o novcima),
gdje jedan uvaženi lingvističar veli:
Razvojem svijeta dolazi do potrebe imenovanja raznoga, pa ako netko vani izmisli helikopter,
uzmimo taj internacionalizam od te riječi i stavimo ga u hrvatski riječnik i smatrajmo to hrvatskom riječi.
Znači, ak netko vani izmisli, npr. električni kurac (zašto je kurac prosta riječ, a penis nije-
meni, šta god od tih riječi rekla, padne u pamet ista slika, slika hrvatskog "nježnika")
i nazove ga DILDO, ondak je to dildo, a ne vibrator (Svašta vibrira), ili je možda
potrebito to nazvati vibrirajućim nježnikom.

Po meni se jezici trebaju internacionalizirati, tako da se u tim Unijama bez granica lakše
razumijemo. Nek slikopisni preglednik bude Televižn, a ne kak švabe imaju naziv,
a telefon neg bu telefon.

Ja sam imao tu nesreću, da sam morao trbuhom za kruhom po svijetu, pa me vidjela i Italija
i Njemačka, a
imao sam i tu sreću, da sam se rodio poveće glave, pa mi stalo malo više riječi unutra,
neg većini puka.
I sad mi ta nesreća, da idem negdi vanka, ali nečedu me s tim godinama.

To je došlo do izražaja u Italiji. Zahvaljujući mojim ljetovanjima i dalmatinskom dijalektu
imao sam pri samom startu fond od 200 tinjak riječi, uključivši i int., za razliku od kolega Bosanaca, koji su startali sa "beee????"

Treba očuvavati nariječja, obogatiti svoj jezik, za to sam, ali ga i internacionalizirati.

Kada službeno pišem, govorim, trudim se da to bude što pravilnije, no, na svom Blogu, me boli patka.
(Šta si sad vizualizirala u mislima? Patku, ili staru ofucanu žlundru?)

Sebe smatram i dalje polupismenim čoikom.

E, apropo "Kenjca"- meni to kenja, bezveze, nisam imal živaca, sorry.

Da,....zlobnici i zločesti.
Sad sam se sjetil naših ljudi što su zbrisali iz rata, bakice i dedeki i djeca, sa po vrećicom u ruci, tu, na sigurno i kak su se čistunci iživljavali na njima, kad su čuli od tih Hrvata riječi poput katanca, makaza i exera, ooooo, majke ti Božije.




Kolegica sa ženinog odjela-čistaćica- vojvođanska Hrvatica.................
I veli nekaj "brekavo", a glavna sestra:
-pa kako to govoriš, daj nauči hrvatski jezik
-šta si ti neki lektor?
-šta ti znaš šta je lektor
-misliš, ako držim partviš, da ništa neznam
Okrenula se, odlazi od ove i na glas komentira..........
-lepo Srbi kažu.....govori bre srpski da te ceo svet razume.

Težak je hrvatski jezik, ono, 100 riječi za jedan pojam, eto npr. ona Jadrankina aktualno
politička guzica, dupe, stražnjica, strina, debelo meso, donja leđa, ili njeni djelovi,
šupak, prkno, anus..........ajooooj....



Sam ti rekel da bu ispal post.
Na pivi sam, ak to pitaš, onaj konzumov šmir, eee, kak hiče, ko luda.
Kaj još?
Ma dobar ti post, jako.

Ko dva klinca u tramvaju, razgovaraju na Šatro jeziku i veli ovaj jedan, daj ga pogle, kak je razvalil škembu.
Okrenem se:
-ma ti malo mamu razvalim
a oni paf. Pa jučer sam ja imal 15 godina, a ne prije 100 godina, maspater.






zanš za onu frou, da pvro i znjdae solvo ne draiš, a ova u sirsdeni samešjš i da tovj mzaok
to nmaorlno čtia.


Si znala za tu foru.
Možda nisi ni svjesna, ajd gore ponovo pročitaj, ali slovo po slovo.

Ajd ti meni budi dobro.
Šaljem ti jednu pusu....cmok
i lijepi pozdrav, lipa moja.
Zdrava bila
- 08:32 - gukni (13) - štampaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2010 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Travanj 2023 (1)
Ožujak 2023 (3)
Veljača 2023 (1)
Kolovoz 2022 (2)
Veljača 2022 (1)
Travanj 2021 (1)
Studeni 2020 (1)
Lipanj 2020 (1)
Ožujak 2020 (1)
Veljača 2020 (1)
Siječanj 2020 (3)
Prosinac 2019 (1)
Studeni 2019 (2)
Kolovoz 2019 (8)
Srpanj 2019 (1)
Svibanj 2019 (1)
Travanj 2019 (2)
Ožujak 2019 (2)
Veljača 2019 (5)
Siječanj 2019 (4)
Studeni 2018 (2)
Listopad 2018 (3)
Travanj 2018 (2)
Veljača 2018 (3)
Siječanj 2018 (1)
Listopad 2017 (1)
Rujan 2017 (4)
Kolovoz 2017 (1)
Srpanj 2017 (7)
Lipanj 2017 (4)
Svibanj 2017 (2)
Travanj 2017 (5)
Ožujak 2017 (6)
Veljača 2017 (3)
Siječanj 2017 (5)
Listopad 2016 (3)
Rujan 2016 (1)
Srpanj 2016 (2)
Lipanj 2016 (6)
Svibanj 2016 (1)
Travanj 2016 (2)
Veljača 2016 (7)
Siječanj 2016 (9)
Prosinac 2015 (3)
Studeni 2015 (1)
Listopad 2015 (12)
Rujan 2015 (6)
Kolovoz 2015 (9)

Komentari On/Off

Box2