16.04.2010., petak

Slikarije, umjetnost- nastavak posta od jučer

Slikarije, umjetnost- nastavak posta od jučer

petak , 16.04.2010.
Jučer, završim post, a ono rusfraj.
Došla iz noćne,...eto ne rade sam kurve i policija po noći,
ima i drugih službi.
"joj, stari ubiše čovjeka kod "Jet Seta""
-ma, si sigurna
-je, je, pokriven je s plahtom
-idem baš viditi
-ma nemreš, sve puno policije, sigurno Marko
-???????????, pa kaj si stala tam?
- ne zakaj pitaš
-pa od kud znaš da je neki Marko
-ti si gluh
-pa kaj frfljaš?
-pa daj mi novce za zub pa nebum, (opala joj navlaka)
rekla sam Narko, jebem te gluva.
-ah, zooooo, ales klar
Sam se pitam, kak bumo se mi razgovarali za 50 godina.

Zapravo je ubijen ispred "Ivane", odma pored, mislim, tu je ležal.
Znal sam zaći u taj kafić, dok nisam upoznal tadašnju gazdaricu,
a morti je još i dan, danas.
Postoje seljaci, i njima svaka čast, a i seljačine!
Postoje Bosanci i njima svaka čast, ali i Bosančerosi.
E ta gazdarica je turbo Bosančeros,
a i birtija joj je cajka na kvadrat.





Odemo u dućkas, šoping, zeme ona neku konfekcioniranu govedinu,
...................
-bumo to z mahunama?
snimim meso, pomislim teleći medaljoni, hitim oko na cijenu
-pa si ti normalna, kila 58 KN
-daj bolje pogledaj
Kad ono, akcija-28 KN, sa strane.




I eto ručkića




Danas pak napravim dvije nove fotke za onog kreleta, kaj ima onu
domenu, link o fotkanju hrane.


Današnji ručak i moju rezervnu pivu.
Pa valjda valjaju ove fotke, haaaa?




Komad carskog, restani i krastavci u vrhnju, a za dekorejšn,
vlasac iz vlastitog balkonskog uzgoja i kapare.





I ponovo, ode ja sa teme.
O ti jebem sklerozu.
Ni teška bolest, ali moraš puno hodati, ili u ovome slučaju,
tipkati.

Naime, radi se o jednoj slici, nekog autora iz tamo nekog doba,
srdnjeg vijeka, renesanse, a vleče na Rembranta.
I imao ja tu knjigu, "Povijest za gimnazije br.?"
i osta ta slika u sjećanju i ajde ti to nađi na Netu.
A kaj upisati?
Jel notar, jel kuracpalac?
I vrtim ja i vrtim, tražim pomoć (NF-hvala frende),
no nikaj.
No vrti taj crv u guzici i neda mira.
I izvrtil ja to, nakon tri četri dana.




Ma kaj je?
Počel sam ponovo nekaj slikati, akrilnom tehnikom na platnu i
jednostavno sam živčan i nejde mi, nisam zadovoljan.
Više mi paše ulje na kanvasu.

Štel bi probati nekaj ovak.

Matsys Quintim....."The Money Changers", oli ti Moneylender...
E, to sam trebal znati, a ne neki jebeni Notar
Neka flamanska škola, tam Belgija, no tip je krvavica.


Gle ovu,.....ma skidam mu kapu,....ista Girardi Jurkić....
barem mene asocira.
Pa kaj nije?
Daj pogle boju kože, te sjene, pa taj bijeli veo iza i
te sjene, ma fantastika.
Pa ko ju nebi ženil


"A Grotesque Old Woman"







Ma, bem ti i Mona Lisu i onog Da Vincia,








Sijećam se kad mi sister bila u Parisu, pa ode u Louvre, pa mi priča:
"Buraz, mam trk do Mona Lise, kad ono, kurac, sličica, nemaš je kaj viditi.
I idem dalje, onak razočarana, kad ono, u jednoj dvorani,
sliketina, 20 X 20 metri, a na njoj 300 konja, 600 ljudi,
boj biju junaci......i pogledam dole autora.......nikad čula,
o te jebem Leonardo"

Zapravo bi trebal biti i treći dio ovog posta.
Pa nisam ja Annabelle, ili onaj Matušin,
da Vas sada udavim do jaja sa Tolstojevim "Vojna i Mir".
Ja bi više da sam onaj lik od Dostojevskog, kak li se ono zval,....
debil?, ili tak nekak???

Kaj je sad ovo?
Sve mi se nekaj mrači pred očima. Jedva ekrana vidim.
Sigurno od onog vulkana, maspater i vulkanu.
Na, pol eroplana ne leti,
u Europi.

Ajmo mi na Matsys-a

Daj pogle ovo

On i ona "Moneylender and his wife"





Pa detaljček





Ima ih još








U spominjanog autora, najviše me fasciniraju izražaji faca,
s obzirom na dob nastanka tih djela.

Kod 99 % njih nailazimo na tupaste face, typa Mona Lisa.




A i te drangulije i nofci, zlatnici, srebrnjaci po stolovima su mi guba,
Baš je Neverin imal jedan zgodan i nadasve
stručan i poučan post.

Ti nofci (no znam da su novci, ali mi ljepše nofci, malo umjetničke slobode)





I gle, kak su jadni i istrošeni.......................
no to nije istina.
Naime, ondašnji debeli prasci, koji su se bavili financijama,
su ih strugali, pa kad imaš 1.000.000 tih zlatnih pizdarija,
onda se nakupi te strugotine, tzv. špene.
To i danas rade, samo drugim metodama,
jer su ih neki pametni, onda dobro zajebali.

Ponovo, naime,







Sa strane, po obodu, kovanice su ukrašavane, reckama, ili nekak,
pa kad bi pohlepni debeli prasci, postrugali to,
e ondak bi im ostali rekli:
"E, evo vam kurac, zabi si to u debelu guzicu, to ne vrijedi"
Danas je to samo ukras, bez funkcije, no da kojim slučajem
zlatnici, ponovo uđu u opticaj, joj, kaj bi brusilice i turpije delale.
Gore na Markovom trgu bi novu bravariju otvotili.

I tu bi bilo:
"Čića Mića, gotova je priča"


Ima zgodna diskusija sa Foruma
O umjetnicima naravno















- 08:48 - gukni (14) - štampaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2010 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Travanj 2023 (1)
Ožujak 2023 (3)
Veljača 2023 (1)
Kolovoz 2022 (2)
Veljača 2022 (1)
Travanj 2021 (1)
Studeni 2020 (1)
Lipanj 2020 (1)
Ožujak 2020 (1)
Veljača 2020 (1)
Siječanj 2020 (3)
Prosinac 2019 (1)
Studeni 2019 (2)
Kolovoz 2019 (8)
Srpanj 2019 (1)
Svibanj 2019 (1)
Travanj 2019 (2)
Ožujak 2019 (2)
Veljača 2019 (5)
Siječanj 2019 (4)
Studeni 2018 (2)
Listopad 2018 (3)
Travanj 2018 (2)
Veljača 2018 (3)
Siječanj 2018 (1)
Listopad 2017 (1)
Rujan 2017 (4)
Kolovoz 2017 (1)
Srpanj 2017 (7)
Lipanj 2017 (4)
Svibanj 2017 (2)
Travanj 2017 (5)
Ožujak 2017 (6)
Veljača 2017 (3)
Siječanj 2017 (5)
Listopad 2016 (3)
Rujan 2016 (1)
Srpanj 2016 (2)
Lipanj 2016 (6)
Svibanj 2016 (1)
Travanj 2016 (2)
Veljača 2016 (7)
Siječanj 2016 (9)
Prosinac 2015 (3)
Studeni 2015 (1)
Listopad 2015 (12)
Rujan 2015 (6)
Kolovoz 2015 (9)

Komentari On/Off

Box2