BARBA ZLATAN ŠIME VAM PRIČA - KAD SAM BIA SKUŽIA - VRATIA SE ŠIME - BARBA TONI LEO ANTE ZVIJEZDAN ALEN ŠIME - Blog.hr

VRATIA SE ŠIME - BARBA TONI LEO ANTE ZVIJEZDAN ALEN ŠIME

13.04.2021., utorak

BARBA ZLATAN ŠIME VAM PRIČA - KAD SAM BIA SKUŽIA

Taman sam bia uplovljavao u svoju omiljenu lagunu, i sjećao se kako me je na jednom dalekom putovanju Lucy učila kako to da ispravno izgovorim na engleskom za svaki slučaj ako je, može biti, počela kupaća sezona.

I ova moja mala Barca čim sam se takoreći usidrio bila je zatečena ko ljepote genij pravi. Prišla je i rekla: "Spazić."
"Kužim." "Ne stvarno, Spazić." Sram me malo bilo ali reka sam da sam i ja nju bia vidia i nema šta pribjegao san poetskoj riječi.
Ipak čini mi se kako je ipak insistirala da me je bolje uočila jer opet reče: "Spazić." Ali, shvatih da mi to govori da treba da i ja kažem svoje ime kako bi se upoznali: Šime, Barba Šime. Zvijezdan Toni Leo Alen Ante Niđo Šime. I tako smo kapirali kako je druželjubivost uvijek prednost u ovakvim sitacijama. Pokazao sam joj jednu od svojih Barca a onda smo krenuli putem botaničkoga raja.

Oznake: art, Kultura, literatura


- 22:09 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2021  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Travanj 2021 (12)
Ožujak 2021 (37)
Veljača 2021 (41)
Siječanj 2021 (49)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

PIŠEM POEZIJU ISKRNO GOVREĆI

U NOGOMETNOM SMISLU TRENUTNO PAUZIRAM OD NAVIJAČKOGA NOGOMETA JEDINO FK ŽELJO I EVENTUALNO FK CRVENA ZVEZDA

burek ili pita

MA LOŽIM TE SAMO