GOLDEN CLASSIC COLLECTION - Alan Johnny Allen 1.100 Alen Alispahić, pjesnik, Ljubav.Mir.Bolji dani. Čiča-Gliša 5 The House of Rising Sung Deda Žorž Cvr!ka Pije Sprajt Histerija žene 2 Osam Šezdeset 8-60 Rock and roll, i dr. kućne potrebštine vol. 1 Refreni za publiku 2x između strofa i 3X i dva puta po 4X Pop-shop Fakt Prevedeno sa engleskoga Textdžinica kod Alena Izvod Iz Matična Knjiga Pjesama Onako. Pomalo, onako. I Ja Sam Tebe Bodrio Kao Lav Dobivam na penale Alenčić Versijatrija Fusnote To su takve pjesme Sad je sve jasno Timski duh.Timski duh. Timski duh. Coffe Break To možda samo tako misliš, ali ne misli ni ja Dežurni dispečer Ovaj Rekao Bih Tačno Da Mislim Štaznam Dovoljno je

ALEN ALISPAHIĆ

22.08.2021., nedjelja

Mamuze


Pokrepaće nam i ova družba. Stanjiće se i ovaj saldo. Izgubićemo bonus.
Po nas neće doći vučna služba. Oslabiće tonus.
Poreći ćemo da smo bili pogan, zakunimo se zadnji put da ne umemo da kunemo.
Sam će od sebe iz života ispasti višak sudbine.

Bili smo dobri? I da i ne.

Jednako su nas divili i klozeti i korseti,
bolji je onaj što osaburi a nije onaj što se sveti. Ne mora štikla uvek biti ta na peti.
Mogu i mamuze.

Lagano...

Lagano se u mojim ustima smiruje upala desni i otok se
povlači.

Na krajevima mojih usana lagano, zaista, zaceljuju
žvale.

Lagano po mom telu prolazi crvenilo
i svrab.

Otpada
iz mog života dlakava bradavica.

Lagano iz mog života izlaze krastave
žabe.

Iz moga života
izlazi, najzad, otrovni crv.
Zarasta
u mom udu više puta slomljena kost.

Truba

Krokiji drhte od neuhranjenosti, a ja dok hodam zemljom sitan
i naduvan od grčeva kao nečija namerna malenkost,
izvodim svakodnevnu svoju teatralnost:
kao zastava koja nema farbu ni grb šumim,
šumi vetar u krošnjama, šumi, šumi plameno lišće,
šumi, šumi muk umrloga.
Nisam našao bisera u blatu, tek trule kosti, muče mrtvi,
ječe u blesku zlatnog zuba, i rokću, iznad njih, svinje kao da ih kinje.
Biće bolje sve, spasićemo se mi svi, ali ne pre dok ne dune,
gledao sam to u filmu, američke konjice truba.



Oznake: Književnost, literatura, lirika, lira, lektira, poetika


- 07:22 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.