GOLDEN CLASSIC COLLECTION - Alan Johnny Allen 1.100 Alen Alispahić, pjesnik, Ljubav.Mir.Bolji dani. Čiča-Gliša 5 The House of Rising Sung Deda Žorž Cvr!ka Pije Sprajt Histerija žene 2 Osam Šezdeset 8-60 Rock and roll, i dr. kućne potrebštine vol. 1 Refreni za publiku 2x između strofa i 3X i dva puta po 4X Pop-shop Fakt Prevedeno sa engleskoga Textdžinica kod Alena Izvod Iz Matična Knjiga Pjesama Onako. Pomalo, onako. I Ja Sam Tebe Bodrio Kao Lav Dobivam na penale Alenčić Versijatrija Fusnote To su takve pjesme Sad je sve jasno Timski duh.Timski duh. Timski duh. Coffe Break To možda samo tako misliš, ali ne misli ni ja Dežurni dispečer Ovaj Rekao Bih Tačno Da Mislim Štaznam Dovoljno je

ALEN ALISPAHIĆ

16.08.2021., ponedjeljak

Vijadukt

Golo slovo napenalilo se u pesmi kao nudist
na plaži kad se napenali.
Ćudljiva pesma dlaku menja, niz dlaku – uz
dlaku.
Niko se više ne ogrne pesmom kad prolazi kroz
život
kao što su onomad ruski pesnici izlazili iz
Gogoljevog Šinjela.
Ona viri kao devica ispod vela,
a ima onih koji su ostali u uvodu opisujući ekser
na zidu
i nikad nisu završili njegov podroban opis
pa su posle, umesto o ekser na zidu, okačili
penkalo, kao kopačke,
mačku o rep
koji, u pojedinim slučajevima,
ima
predispoziciju
vijadukta.

Niđe veze

Sloboda je izmišljena da ju volja sapne!
Prazno je izmišljeno da ismeje pucanj!
Sav sam svoj svet stvorio od svemirskog
otpada.
Tu i tamo ukrao sam i pokoju rečenicu iz
knjiga.
Gde je poginuo hrabri moj mineral?
Gde su svladali moje vitamine?
Kroz koju je saksiju cveća potekao Amazon?
Stub ili greda redovno mi na večeru dođu.
A dragon krvi moje podgrejava pasulj od juče.
Da zazovem muzu ili bar Puškina na dvoboj?
Cepiš, dlačiš, bestidno se drapaš!
– Jer što da glumim uzdah Parsifala?
Moje zaustavljene i pocrnele oluje na koži
drugi zovu madežima.
Da li je emocija kila i po patlidžana?
Da li je ljubav podgrejan pasulj od juče?
Kad je vidim kažem: Ostala si uvek ista!
Kaže mi: Ostao si uvek glista.

Demanti

Spuštam očne kapke kao poklopce šahta.
Očni kapci mi sklopljeni kao sklopljen ugovor.
U njima zraci sunca nestaju kao poslednje
kovanice zlata…
Ovaj put ne mislim ništa o svetu, mislim se kad
će plata.
Kad sam išao rano jutros na pijacu da pazarim
jednu tikvicu, a moja žena
baš voli tikvice, i 200 grama faširanog mesa, a
ja tako volim da pojedem faširanog mesa,
gledam u zelenoj, svežoj i finoj salati, kapljice
vode caklile se svud po njoj, svežanj novčanica,
hiljadarki.
U tom trenutku nisam mogao da se složim sa
jednim piscem
koji je napisao jednu knjigu a naziv te jedne
knjige je sledeći:
„Jebo sad hiljadu dinara“.



Oznake: Književnost, lektira, literatura, lira, poetika


- 10:10 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.